جمعه سی و یکم فروردین ماه

جور وا جور از فوتبال

مسائل ریز و درگوشی فوتبال به ویژه در مورد دو تیم پرسپولیس و استقلال همیشه خواندنی هستند و ما این بار نیز نگاهی گذرا به قضایای مرتبط انداخته ایم.

مسائل ریز و درگوشی فوتبال به ویژه در مورد دو تیم پرسپولیس و استقلال همیشه خواندنی هستند و ما این بار نیز نگاهی گذرا به قضایای مرتبط انداخته ایم.

جوانان عقب افتاد
احسان کامیانی مسئول کمیته فوتبال جوانان هیات فوتبال تهران اعلام کرد، مسابقات فوتبال جوانان لیگ برتر که قرار بود از اواخر این هفته آغاز شود، به تعویق افتاد. با این حال کلیه تیم ها که با نقص مدارک همراه هستند در تاریخی که اعلام خواهد شد پس از تکمیل مدارک ناقص خود به هیات فوتبال تهران ارائه دهند.
کامیانی که از مردان پر تلاش هیات فوتبال به شمار می آید از سرپرستان وتیمهای جوانان خواست از مراجعه به هیات فوتبال خودداری کنند مگر آنکه از قبل هماهنگی لازم صورت گرفته باشد.

 

نادری ماندگار شد

سرانجام پس حواشی های فراوان که در مورد محمد نادری مدافع کناری تیم پرسپولیس ایجاد شده بود، این بازیکن صبح امروز ماندگاری خودرا در تیم پرسپولیس به اطلاع هیات مدیره باشگاه اعلام کرد. استقلالی ها تلاش داشتند این بازیکن با پرسپولیس او را شکار کنند.
شکایت پرسپولیس از باشگاه قطری
باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی با ارسال نامه ای به ا.اف.سی از باشگاه قطری که با بشار رسن وارد مذاکره غیر قانونی شده است؛ شکایت کرد. در قوانین فوتبال امده است هیچ باشگاهی حق مذاکره مستقیم ویا غیر مستقیم با بازیکنی که با باشگاه خود قراداد دارد را ندارد. بشار رسن در حال حاضر یکسال دیگر از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده واز اینرو مذاکره با وی توسط قطری ها غیر قانونی است .

نیکبخت تیم دارشد

علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن سابق تیم های استقلال وپرسپولیس رسما به جرگه مربیان فوتبال پیوست. نیکبخت اخیرا به جمع کادر فنی تیم گل ریحانه البرز پیوست تا این تیم را درلیگ دسته اول اداره وهدایت کند. نیکبخت زمانی از بهترینهای فوتبال ایران بود.


انتقاد تند فنونی زاده

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در خصوص رفتن یا ماندن خلیل زاده در پرسپولیس گفت: پرسپولیس با شجاع و بدون شجاع پرسپولیس باقی خواهد ماند. شجاع باید بداند که حسینی وکنعانی زادگان هستند وهیچ غم ی از این بابت وجود نخواهد شد.
فنونی زاده اضافه کرد، با تمام ارادتی که برای علی کریمی قایل هستم باید بگویم اگر ایشان نگران جدایی شجاع هستند مبلغ پیشنهادی شجاع را بپردازند تا نگرانی ها حل شود.

نویسنده: فرشید صادق زاده