جمعه دهم فروردین ماه

امامی: پاداش مدال همیشه وعده بود، نه عمل

یونس امامی با اشاره به اینکه تمریناتش را همچنان در خانه دنبال می‌کند، اظهار داشت: این وضعیت همچنان ادامه دارد و امکان تمرین دسته جمعی و تشکیل اردوی تیم ملی نیست و ما همچنان در خانه تمرین می‌کنیم. مجبوریم با این وضعیت بسازیم. مسابقه ای هم در پیش نیست که خودمان را محک بزنیم. همه رقابت‌ها عقب افتاده و معلوم نیست از چه زمانی بار دیگر رقابت‌ها از سر گرفته می‌شود.

وی که در وزن 70 کیلوگرم مسابقات جهانی مدال برنز گرفت در مورد اینکه آیا به وزن دلخواه در 74 کیلوگرم رسیده است؟، تصریح کرد: در حال حاضر 75 کیلو و نیم هستم و بیشتر از این نشده‌ام اما قدرتم نسبت به قبل بالاتر رفته چون وزنه می‌زنم و حرکات بدنسازی خوبی انجام می‌دهم. البته طبیعتا به تمرینات کشتی منظم و خوبی نیاز داریم که باید منتظر تشکیل مجدد اردوها باشیم.

این مدعی وزن 74 کیلوگرم تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از کسب مدال برنز، پاداشی دریافت کرده است؟، گفت: پاداشی که وزارت ورزش می‌دهد که معمولا یکی دو سال بعد از کسب مدال است. از طرف شهر و استان مان هم وعده‌هایی داده شد که مثل همیشه فقط حرفش را زدند و درعمل اتفاقی نیفتاد. همچنان هزینه‌های ‌مان برعهده خانواده است، مثل قبل.