پنجشنبه نهم فروردین ماه

توصیه مشترک فکری و مظلومی به هواداران

نگذارید آرامش استقلال بهم بریزد.

نگذارید آرامش استقلال بهم بریزد.

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، درباره شرایط تیمش گفت: خوشبختانه بازیکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات جذب شده‌اند و با هدایت آقای فکری و همکارانشان خود را برای حضوری پر قدرت آماده می‌کنیم. با این‌حال اخیرا شنیده‌ام عده‌ای به دنبال سنگ اندازی در مسیر موفقیت استقلال هستند و می‌خواهند با تحریک هواداران به تجمع و مواردی از این دست به تیم لطمه بزنند.

 

وی افزود: از هواداران عزیز می‌خواهم به این حواشی بی توجه باشند و همدل در کنار کادرفنی قرار بگیرند. استقلال با اتحاد و همدلی مطمئنا فصل درخشانی را رقم می‌زند.

 

در همین حال محمود فکری سرمربی جدید استقلال نیز گفت: خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است. تمرینات با قدرت انجام می‌شود. تنها خواسته من به عنوان عضو کوچکی در استقلال این است که هواداران به تیم آرامش دهند و از هرگونه اقدامی که باشگاه و تیم را وارد چالش می‌کند، خودداری کنند.


وی افزود: متاسفانه عده‌ای منافعشان در بهم ریختگی وضعیت باشگاه استقلال است و از احساسات پاک هواداران سوء استفاده می‌کنند و با دادن فراخوان‌هایی به دنبال برهم زدن نظم تیم ما هستید که باید با اتحاد مقابل آن‌ها بایستیم.


وی در پایان گفت: هواداران واقعی استقلال بدانند هدف ما حفظ آرامش تیم و گرفتن نتیجه است تا استقلال را به جایگاه اصلی اش برگردانیم.