پنجشنبه نهم فروردین ماه
من یک رئالی هستم؛

طارمی: حریفان تیم ملی خیلی سرسخت نیستند

مهدی طارمی مهاجم تیز چنگ فوتبال ایران که بعد از سردار آزمون شهرتی بسزا در فوتبال اروپا به ویژه کشور پرتغال پیدا کرده است آرزو دارد که روزی در تیم رئال مادرید اسپانیا بازی کند چرا که از نوجوانی خودش را یک رئالی می دانست.

مهدی طارمی مهاجم تیز چنگ فوتبال ایران که بعد از سردار آزمون شهرتی بسزا در فوتبال اروپا به ویژه کشور پرتغال پیدا کرده است آرزو دارد که روزی در تیم رئال مادرید اسپانیا بازی کند چرا که از نوجوانی خودش را یک رئالی می دانست

وی در گفت و گویی باتسنیم اظهار کرد: پورتو تیم بزرگی است و در سطح جهان معتبر است. با امکانات زیادی که در لیگ های پرتغال مخصوصا این تیم وجود دارد، به این کشور آمدم تا با جام هایی که در طول مسابقات می توان کسب کرد، به موفقیت برسم. من هدفم از حضور در پورتو این است که موفق باشم و در کنار آن، نیم نگاهی به آینده و تیم های بزرگتر دارم . برای رفتن به تیم های بزرگ، باید از تیم های بزرگ نقل مکان کرد. این قسمتی از هدف من بود که با حضور در لیگ پرتغال تا حدودی به آن رسیده ام.


واقعیت این است که فصل خوبی را سپری کردم. خودم پورتو را دوست دارم. چون در ایران نیز شناخته شده است. از سبک بازی و اعتقادی که مربی این تیم به من داشت، باعث شد در این تیم حضور یابم و اعتقادی مربی برای حضورم در لیگ پرتغال بسیار تاثیر گذار بود و به همین دلیل تصمیم گرفتم به این کشور بیایم. نکته خوبی که در این تیم وجود دارد، همه یک تیم هستند. تیم ستاره ندارد و به دنبال ستاره نیست. مهمترین چیز برای من اعتقاد مربی به من است که این امر مهم و تاثیر گذار برای یک بازیکن است و خوشبختانه تمام شرایط برای حضوری آرام و موفق برایم فراهم است. می خواهم در لیگ پرتغال آقای گل بشوم و چند جام وجود دارد که بتوانم همه را با هم در کنار دیگر هم تیم هایم کسب کنیم. بدون شک در آینده اتفاقات بهتری خواهد افتاد. قهرمانی لیگ پرتغال، بزرگترین هدفم کنونی من است.

 تیم ملی باید تمرینات خود را آغاز کند تا بتواند در مسیر رشد و موفقیت قرار بگیرد. اسکوچیچ مربی است که مدتها با تیم های باشگاهی در ایران کار کرده و شناخت و درک کاملی از بازیکنان ایرانی دارد. وی فن، استعداد و کیفیت بالایی دارد که می تواند تیم ملی را دچار تغییر و تحول کند و این امر در 4 بازی پیش رو بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

 
حریفانمان خیلی سرسخت نیستند اما بدون برنامه و تلاش و پشتکار، پیروزی قابل اجرا نیست. در دور رفت متاسفانه به عراق و بحرین باختیم. تاز زمانی که تمرینات مستمر و بازی های دوستانه وجود نداشته باشد نمی توان در مسیر موفقیت پیش رفت. ما تیم اول آسیا بودن را بسیار سخت به دست آوردیم برای اینکه اولی را همچنان حفظ کنیم باید تلاش کرده و در نهایت مقابل حریفان خود به میدان رویم و بهترین عملکرد را به دست آرویم.