پنجشنبه نهم فروردین ماه
ژیمناستیک ایران در مسیر خوبی حرکت می کند؛

علی نژاد: در بعد قهرمانی اتفاق مهمی رخ نداده است

علی نژاد تعداد بالای علاقمندان به این رشته را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت : جمعیت قابل توجه ژیمناستیک بیانگر میزان علاقمندی و استعداد های خوب این رشته در سطح کشور است.

علی نژاد تعداد بالای علاقمندان به این رشته را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت : جمعیت قابل توجه ژیمناستیک بیانگر میزان علاقمندی و استعداد های خوب این رشته در سطح کشور است.


به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی به نقل از وزارت ورزشی جوانان ، مهدی علی نژاد در مجمع سالیانه فدراسیون ژیمناستیک از زحمات رییس این فدراسیون در طی یکسال اخیر در ارتباط با ارتقا و توسعه ژیمناستیک ایران تشکر کرد و إظهار داشت :ژیمناستیک یک رشته با اهمیت در ورزش محسوب مَی شود به طوریکه پرورش ورزشکاران این رشته با آمادگی جسمانی بالا برای بقیه رشته ها یک اتفاق خوب محسوب مَی شود .

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در حوزه قهرمانی آنطور که باید و شاید انفاقات خوبی رقم زده نشده است اما قدم های مثبتی برداشته شده است که امیدوارم با کسب سهمیه المپیکی این رشته نیز همراه شود و در بازی های آسیایی٢٠٢٢ هم موفق به کسب مدال شویم تا این رشته در زمره ورزش های مدال آور ایران در قالب بازی های آسیایی قرار بگیرد .

علی نژاد ادامه داد : مسیری که ژیمناستیک طی مَی کند مسیر خوبی است که با حفظ ارامش منجر به دستیابی و تحقق اهداف نیز خواهد شد و از طرفی برخورداری این فدراسیون از ٢٧٠ هزار ورزشکار سازمان یافته زمینه مناسبی را برای برنامه ریزی با رویکرد مدال آوری فراهم مَی کند .


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت : ژیمناستیک ایران بسیار به کسب سهمیه المپیک نزدیک بود و اگر در رویداد باکو ان اتفاق بد رخ نمی داد و مسابقات پایانی لغو نمی شد قطعا به سهمیه هم دست پیدا مَی کردیم اما اکنون نیز فرصت المپیکی شدن برای ژیمناستیک ایران در مسابقات پیش رو وجود دارد.

علی نژاد گفت : وزارت ورزش و جوانان هم این رشته مادر را حمایت مَی کند و با وجود محدودیت های بودجه ای به دلیل فعالیت های خوب ، ٣٤ درصد به بودجه فدراسیون ژیمناستیک اضافه شده است .