جمعه دهم فروردین ماه

جور وا جور از فوتبال...جور واجور از فوتبال

اخبار ریز فوتبال همیشه خواندنی است واصولا این نوع اخبار مخاطب خاص خودرا دارد.دراین میان اخباری که به دو تیم پرسپولیس واستقلال منتهی می شود،برای خوانندگان جذابیت ویژه ای دارد.دراین ستون این نوع اخبار را می توانید جست و جو کنیم.

اخبار ریز فوتبال همیشه خواندنی است واصولا این نوع اخبار مخاطب خاص خودرا دارد.دراین میان اخباری که به دو تیم پرسپولیس واستقلال منتهی می شود،برای خوانندگان جذابیت ویژه ای دارد.دراین ستون این نوع اخبار را می توانید جست و جو کرد.

بازگشت دادگان به فوتبال

دکتر محمد دادگان رئیس فدراسیون فوتبال  که همچنان مسایل فوتبال را رصد می کند اخیرا اعلام کرده است،پرداخت پول ویلموتس سوخت وسوز ندارد باید ان را پرداخت کنیم. ضعف مدیریت در فوتبال و ورزش باعث شده تا فوتبال ما از قدرت و واقعیت ها فاصله بگیرد.
دادگان به حضور مجددش در فوتبال گفت: از جنس فوتبال هستم. دوست دارم به فوتبال باز گردم،اما این بازگشت نباید به هر قیمت باشد.شرایط کنونی برای بازگشت ما به فوتبال مساعد نیست. چیزی که ما فکر می کنیم و این چیزی که اکنون می بینیم؛ مغایرت دارد.ما به اصل اعتقاد داریم وهرگز به هر قیمت ان را از دست نخواهیم داد.

از جنوب به شمال

آرش افشین مهاجم تیم فولاد که سالهای پایانی فوتبال خودرا طی می کند از جنوب به شمال رفت وی از فولاد خوزستان به نساجی مازندران نقل و مکان کرد.

دروازه بان جدید نفت

حامد فلاح زاده درواره بان فصل گذشته تیم سایپا، پس از دریافت رضایت نامه از تیم خودرو سازان به تیم نفت آبادان پیوست.


حمایت از کریمی

به دنبال اظهارات تند فنونی زاده علیه علی کریمی،گروه پر شماری از پیشکسوتان پرسپولیس به حمایت از کریمی صحبت های فنونی زاده را رد کرده و ورود کریمی را برای ماندگاری قضیه شجاع در پرسپولیس اقدامی دلسوزانه وعشق به پرسپولیس دانستند.

رفع کدورت کریمی با پیروانی توسط پروین

علی پروین اسطوره وبزرگ فوتبال ایران پرسپولیس که همیشه برای حفظ وانسجام فوتبالی ها پیشقدم است ،اینبار برای رفع کدورت کریمی وپیروانی پیش امده  وارد گود می شود. پروین در نظر دارد تا به اتفاق علی دایی،نشستی با کریمی وپیروانی ترتیب دهد تا فوتبالی های از جنس قرمز را به اشتی و وحدت  سوق  دهد. پروین در نظر دارد تا این نشست چهار نفره را به دور از چشم همگان در منزل خود ترتیب دهد.در حقیقت پروین میزبان دورهمی های قرمز پوشان خواهد بود.