پنجشنبه نهم فروردین ماه

لیگ تعطیل شود یا ادامه یابد؟

تعطیلی لیگ ونیمه کار ماندن لیگ نوزدهم،باعث شده تا وضعییت فوتبال در ابهام باقی بماند.

اینکه مسابقات آغاز خواهد شد ویا تعطیل می شود،بحثی است که هر روز از سوی مربیان وکارشناسان وسرپرستان دنبال میشود. در این زمینه به نظر سنجی پرداخته و دیدگاه برخی از اهالی فوتبال را جویا شده ایم.

یحیی گل محمدی: منتظریم

 class=


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید :ما اماده شروع مجدد بازیهای نیمه کاره لیگ هستیم.به قهرمانی تیمم اعتقاد دارم واین مهم را با شروع مجدد بازیها به اثبات خواهیم رساند.

علی پروین: سکوت طولانی شده است

 class=

سکوت در فوتبال طولانی شده است. اکنون که اکثریت اماکن فعالیت خود را آغاز کرده است باید به فکر راه اندازی فوتبال باشیم.فوتبال نشاط جامعه را تشکیل می دهد،باید با رعایت جوانب کار مکان های مسابقات را از سکوت خارج کرد. البته هنوز هم اعتقاد دارم که پرسپولیس قهرمان خواهد شد.

مجید جلالی: باید دست به کار شد

 class=

سرمربی تیم گل گهر سیر جان می گوید:فوتبال نباید از دیگران عقب بماند.سازمان لیگ با انجام
جلسه با ستادکرونا باید در خصوص ادامه بازیهای لیگ چاره سازی کند.
اعتقاد دارم که ادامه بازیها باید صورت بگیرد.
طولانی شدن تعطیلات فوتبال هم به فوتبال اسیب وارد خواهد کرد وهم افسردگی را در جامعه گسترده می سازد.

پیروانی: مرد عمل هستیم

 class=

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می گوید: موافق برگزاری ادامه بازیهای نیمه کار لیگ هستیم. حتما باید لیگ نیمه کاره دنبال شود، چون می خواهیم در میدان عمل ودر رقابت رو در رو جام قهرمانی به آغوش بکشیم.

کریم باقری: از هر لحاظ قهرمان هستیم

 class=

موافق برگزاری مسابقات لیگ هستم. البته باید پروتکل ستاد کرونا که همان رعایت بهداشت است باید کاملا رعایت شود،اما دوست دارم تا بازیها ادامه یابد و با قهرمانی پاسخ مخالفان پرسپولیس را که هنوز قدرت پرسپولیس را باور نکرده اند در دایره عمل داده باشیم.

علی جباری: در کجای دنیا بدون بازی به تیمی جام می دهند

 class=

سازمان لیگ باید به درخواست کلیه باشگاه ها گوش کند.باید مسابقات نیمه کاره را ادامه دهد.بدون بازی به هیچ تیمی جام نمی دهند.باید بازیها دنبال شود وجام قهرمانی را به تیم قهرمان واقعی داده شود.در غیر اینصورت به یک تیم محبت شده وبه سایر تیمها جفا خواهد شد.

علی نیکجو سرپرست سابق راه آهن

 class=

اینکه لیگ تعطیل شود وبدون شناخت تیم قهرمان واقعی به تیمی جام داده شود درست نیست.
اعتقاد بنده ادامه بازیها اصولی خواهد بود.در ضمن نباید بیش از این در تعطیلات به سر برد. باید باحفظ و توجه به سلامتی مردم هرچه زودتر فوتبال را از تعطیلات سکوت خارج کرد

ذوالفقارنسب:باید از بلا تکلیفی خارج شد

 class=

قبول دارم که باید مسابقات تعطیل می شد، اما طولانی شدن آن قابل قبول نیست. دنیای فوتبال گام به گام در حال شروع مجدد است.ما هم باید تدابیری برای راه اندازی به کار اندازیم
اعتقادم بر این است لیگ نوزدهم را که نیمه کاره مانده است باید با یک برنامه ریزی دقیق ادامه داد تا همه چیز بر اساس واقعیت رقم بخورد.