جمعه دهم فروردین ماه
پاکدل مردی با صداقت؛

استکی:هندبال از روسای پر ادعا ضربه خورد

کاپیتان تیم‌ ملی هندبال‌ گفت: رقابت های لیگ برتر را دنبال می کردم و بسیار لذت بردم.

کاپیتان تیم‌ ملی هندبال‌ گفت: رقابت های لیگ برتر را دنبال می کردم و بسیار لذت بردم.

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، الله کرم استکی کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان‌ یکی از پر افتخار ترین ورزشکاران ایرانی می باشد که در حوزه هندبال خوش درخشیده و همراه با تیم های ملی و باشگاهی افتخارات زیادی در کارنامه دارد. او سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را در تمامی رده های سنی دارد الله کرم سال هاست به اروپا سفر کرده و در پیراهن تیم های مختلف به میدان می رود

استکی در مصاحبه با خبرنگار البرز ورزشی به پیرامون وضعیت تیم باشگاهی خود و آغاز رقابت های لیگ برتر هندبال ایران در شرایط کرونا پرداخت و گفت؛
فصل جدید رقابت های لیگ مردان را در دور رفت از طریق صفحات مجازی و شبکه های اجتماعی دنبال کردم، امسال مسئولان فدراسیون خیلی تلاش کردند تا مجوز برگزاری این رقابت ها را از ستاد مقابله با کرونا بگیرند. مجموعه فدراسیون خیلی هوشمندانه توانست با سخت ترین و به نوعی بهترین شکل ممکن لیگ‌ را برگزار کند، وقتی که رعایت پروتکل های بهداشتی را در محل مسابقات اینگونه به خوبی انجام می شود به طور قطع لیگ‌ پویای را شاهد هستیم و به نوعی‌ هندبال می تواند کرونا را شکست دهد

کاپیتان تیم‌ ملی در رابطه با شرایط تیم‌ باشگاهی خود در رومانی افزود؛ بعد از دوری نیم‌ فصل از رقابت های زیمبریلور لیگ و حضور در لیگ‌ اسپانیا دوباره به رومانی بازگشتم و در این فصل به همراه نصرتی و باباصفری دیگر بازیکنان ایرانی برای تیم بوزائو به میدان‌ خواهیم رفت شرایط لیگ رومانی هم مانند لیگ‌ برتر خودمان است و به صورت متمرکز برگزار می شود اما متاسفانه برخی از بازیکنان پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که همین‌ موضوع باعث شد تا ۶ نفر از هم‌ تیمی هایمان تست شان مثبت اعلام‌ شود و تیم ۱۴ روزی در قرنطینه سپری کند.

ملی پوش هندبال‌ ایران پیرامون فصل جدید رقایت های لیگ‌ برتر هندبال مردان یادواره شهید پورجعفری در سال ۹۹ که در تهران هفته گذشته برگزار شد اظهار داشت؛ مسئولان فدراسیون‌امسال با بهترین‌ نحوه ممکن لیگ‌ برتر را آغاز کردند و وقتی که با بازیکنان داخلی صحبت می‌کردم از سخت گیری های مجموعه فدراسیون بسیار راضی بودند و می‌گفتند که در هتل محل اقامت قرنطینه هستند و فقط برای انجام بازی حق خروج از هتل را دارند که نتیجه این تلاش ها و زحمات فدراسیون باعث شد تا لیگ‌ با کمترین بازیکن‌‌ دچار شده به کرونا دور رفت را به اتمام‌ برساند و همچون لیگ‌ رومانی نباشد هر هفته چند تیم‌ به علت اعلام مثبت شدن تست کرونا غیبت کنند و این امر حاصل تلاش و زحمات رئیس فدراسیون و آن‌ مجموعه است

وی در رابطه با مدیریت علیرضا پاکدل رئیس جوان فدراسیون‌ هندبال یاد آور شد؛ هندبال در ادوار گذشته از مدیران پر ادعا ضربه خورد و شعارهای الکی باعث شد تا هندبال از خیلی رشته های تیمی دیگر عقب بماند. پاکدل جوان است اما پر انرژی او شبانه روز در حال تلاش است تا به هندبال سر و سامان دهد. بنظرم‌ رمز موفقیت علیرضا پاکدل صداقت اوست.
او با صداقت کار خود را پیش می برد و با همه سختی ها موجود کنار می آید شعار الکی نمی دهد و تلاش می‌کند تا هندبال دیده شود نگاهی بر عملکرد ایشان از حضورش تا کنون در راس فدراسیون نشان از توانمندی وی است که برایش ارزوی موفقیت میکنیم و امیدوارم‌ کماکان‌ پر انرژی به کار خود ادامه دهد.

بازیکن‌ تیم‌ بوزائو رومانی در ادامه در رابطه با شرایط تیمش در لیگ‌ رومانی یاد آور شد: در رقابت های زیمبریلورلیگ  تیممان از شرایط خوبی بهره مند است محسن و شاهو هر هفته در رقابت های این فصل خوش می درخشند. امیدوارم در ادامه نیز با سلامت لیگ‌ را با کسب یک جایگاه خوب به پایان برسانیم‌ و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

او در مورد مبلغ قرار داد بازیکنان ایرانی در لیگ‌ کشورمان اظهار داشت؛ هندبال مظلوم‌ واقع شده است بازیکنان‌ هندبال حقشان این نیست باید بهای بیشتری به هندبال داده شود. 
پخش رقابت های لیگ‌ برتر هندبال به صورت زنده از شبکه ورزش اقدامی بسیار خوب از دوران مدیریت علیرضا پاکدل است که باعث دیده شدن هندبال می شود و بازیکنانی که تنها راه در آمدشان از هندبال تامین می شود با ورود اسپانسر های قوی و جدید مبالغ بهتری در قرار داد هایشان به ثبت برسانند، مبالغی که باشگاه ها در شرایط خیلی سنگین و بد اقتصادی کنونی به بازیکنان پرداخت می کنند کم‌ است آنها باید به بازیکنان اعتماد کنند و بهای بیشتر به ملی پوشان دهند تا موفق شوند.

نویسنده:صمد خزایی