پنجشنبه نهم فروردین ماه
مسوولان هوای پرسپولیس را دارند؛

فنونی زاده : آینده استقلال روشن است

مسوولان ورزش کشور باید به همه تیم های داخلی نگاه منصفانه داشته باشد نه اینکه هوای یکی دو تیم را بیشتر از سایرین نگه دارند.

مهدی فنونی زاده پیشکسوت سرشناس باشگاه استقلال در گفت و گو با البرز ورزشی افزود: اعتقاد من بر این است که مسوولان امر بیشتر به تقویت پرسپولیس پرداخته اندحال آن که در این شرایط استقلال و پشتیبانی های مادر و معنوی بیشتری نیاز دارد و باید هرچه زودتر به مساله خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس بپردازند و یک بار برای همیشه این مشکل را حل کنند.
فنونی زاده درباره محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال گفت: با این انتخاب آینده فوتبال استقلال را روشن می بینم و همه ما باید از این مربی جوان حمایت کنیم شاید بسیاری بپرسند که چرا فنونی زاده در کنار استقلال نیست ولی بدانند زمانی در این تیم مسئولیت داشتم و اکنون نیز برای سربلندی استقلال هر کاری از دستم بربیاد انجام می دهم.

فنونی زاده درباره بازیکنان دعوت شده اردوی تیم ملی گفت: باتوجه به یک بازی تدارکاتی انجام شده با ازبکستان معتقدم تیم تازه شکل گرفته اسکوچیچ نیازمند بازی با تیمهای پرقدرت خارجی است متاسفانه ویلموتس مربی بلژیکی با شکستی که مقابل بحرین و عراق برای فوتبال ما رقم زده است کار را برای ما دشوار کرده است. بنابراین باید کمک کنیم تا تیم ملی از مرحله مقدماتی مسابقاتا جام جهانی صعود پیدا کند فوتبال یک ورزش ملی است و همه ما باید در این چرخه ملی همکاری کنیم . 

گفت و گو: حسن امامقلی