پنجشنبه نهم فروردین ماه

‍ فعلی : از سمت دبیری استعفاء داد

فرزاد فعلی دبیر هیات کشتی استان مازندران طی نامه ای به عسکری محمدیان از سمت خود استعفا داد.

فرزاد فعلی دبیر هیات کشتی استان مازندران طی نامه ای به عسکری محمدیان از سمت خود استعفا داد.

با توجه به اینکه ایشان هیچگونه سابقه مدیریتی مرتبط در عرصه کشتی حتی در سطح شهرستان در کارنامه کاری خود نداشت و به لحاظ فشارهایی که بر ایشان وارد آمد، این امر قابل پیش‌بینی بود. البته مشغله کاری وی هم که اعلام شده مزید بر علت شد تا با دبیری هیات استان وداع کرده و استعفای خود را تحویل عسکری محمدیان دهد.

 این حقیقت است که دبیر هیات مستعفی از ابتدای کار خود در هیات کشتی در ضیق واختناق بود. البته از بدو ورود ایشان به هیات هیچ مسابقه ای در سطح استان بدلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد تا ایشان از تنگنا و دشواری های برگزاری مسابقات نیز آگاه شود.

در زمان کوتاه ۷ ماهه از فعالیت دبیر هیات، وی تلاش خود را برای مدد به کشتی کرد اما بدلیل اینکه هیات کشتی استان با معضلات عدیده‌ای من جمله عناد، نفاق، اختلاف و بخصوص عدم مدیریت و برنامه ریزی دقیق دست به گریبان بود، فشارهای درونی و داخلی زیادی را متحمل شده و در نهایت تصمیم به استعفا گرفت. در این مدت اعتراضات بحق مربیان سازنده به تحرکات هیات استان بخصوص در عزل و نصب ها فشارها را بر ارکان کشتی مازندران چندین و چند برابر کرده و عسکری محمدیان در قبال این حجم از اعتراضات کوچک ترین عکس العملی از خود نشان نداده است.

به هر جهت علی‌رغم اینکه کانال تلگرامی کشتی مازندران به اکثر تصمیمات و اقدامات دبیر هیان استان منتقد بود به ایشان خسته نباشید گفته و موفقیت در عرصه‌های مختلف را برایشان آرزومند است.