پنجشنبه نهم فروردین ماه
اختصاصی البرزورزشی؛

لطف آبادی: از سه تیم داخلی برای حضور در رقابتها پیشنهاد داشتم

دروازه بان تیم ملی فوتسال گفت: برای حضور در رقابتها و لیگ از سه تیم پیشنهاد داشتم اما به طور قطع در تیم سال گذشته ام به رقابتها ادامه بدهم. 

دروازه بان تیم ملی فوتسال گفت: برای حضور در رقابتها و لیگ از سه تیم پیشنهاد داشتم اما به طور قطع در تیم سال گذشته ام به رقابتها ادامه بدهم. 


زهرا لطف آبادی در گفت و گو با خبرنگار البرزورزشی در خصوص برگزاری اردوی تیم های ملی عنوان کرد: متاسفانه به خاطر وجود ویروس کرونا و شرایط وخیم این روزها برای برگزاری لیگ ها هیچ زمانی را تعیین نکرده اند و طبق برخی گفته ها اعلام شده بود که آذرماه لیگ نیم فصل اول آغاز می شود؛ البته هنوز هیچ مذاکره ای در این خصوص از سوی فدراسیون با ما مطرح نشده و با توجه به اینکه لیگ آقایان هم به تعویق افتاده است. بعید می دانم تا وقتی که شرایط حاکم بر کشور این گونه است لیگ های فوتسال به طور منظم برگزار شود.

وی در خصوص دعوت تیم روسی برای حضور در تیمشان؛ افزود: تیم روسی پیشنهاد داده بود اما خیلی پیگیر نشدند و من هم در حد شنیده ها شنیدم و قضیه منتفی شد.

لطف آبادی در خصوص پیشنهاداتش از تیم های داخلی تاکید کرد: در حال حاضر 3 تا پیشنهاد داشته ام اما فعلا تصمیم نهایی ام را نگرفتم ولی به طور قطع به تیم سال گذشته ام ملحق شوم و در تیم هیات خراسان به رقابت بپردازم.

وی در مورد وضعیت تمریناتش خاطر نشان کرد: هم اکنون تمریناتم را به صورت خصوصی و زیر نظر مربی انجام می دهم و هم اکنون تمرینات بدنسازی ام را پشت سر گذاشته ام و در حال انجام تمرینات توپی هستم.

دروازه بان تیم ملی فوتسال در مورد اینکه تمریناتش را در کجا ادامه می دهد بیان کرد: من در مازندران زندگی می کنم و تمریناتم را در شهرستان خودم انجام می دهم.

گفت و گو: الهه طائمه