جمعه سی و یکم فروردین ماه
جورواجور از فوتبال ایران

تمرینات سرپوشان پایتخت برای فصل جدید لیگ برتر آغاز شد

به گزارش البرزورزشی؛ سرخپوشان پایتخت که خود را برای شروع فصل جدید لیگ برتر آماده می‌کنند، پس از برگزاری یک تمرین ریکاوری، با نظر کادر فنی امروز استراحت می‌کنند و از فردا مجددا به تمرینات باز خواهند گشت.


بشار السد در پرسپولیس ماندنی شد

به گزارش البرزورزشی؛ بعد از مدتها صبر و انتظار مدیران باشگاه پرسپولیس تهران و نیز هواداران همیشه یار و یاور پرسپولیسی هافبگ عراقی تیم پرسپولیس( بشار رسن) بعد از انجام مذاکرات نهایی با مدیران باشگاه مربوطه خود کما کان در تیم یحیی گل محمدی ماندگار شد.بشار رسن بعد از پایان دیدارهای مقدماتی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا و نیز پنالیست شدن پرسپولیس در لیگ آسیایی وی به ناگهان نغمه جدایی از جمع دیگر سرخپوشان پایتخت کشورمان به مقصد یکی دیگر از تیمهای غیر ایرانی را سر داده بود. اما رسن بعدا از این تصمیم خود به کلی منصرف شده و با تمدید قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس یک بار دیگر قصد بازیگری با پرسپولیس در رقابتهای فصل جدید یک برتر ایران و همچنین پنال لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

سرخپوشان پایتخت که خود را برای شروع فصل جدید لیگ برتر آماده می‌کنند، پس از برگزاری یک تمرین ریکاوری، با نظر کادر فنی امروز استراحت می‌کنند و از فردا مجددا به تمرینات باز خواهند گشت.

سرپرست  تیم استقلال تهدید به مرگ شد


در خبرها آمده است از قرار معلوم سعادتمند سرپرست قبلی باشگاه استقلال از سوی یک فرد یا افراد خاص فعلا ناشناخته شده تهدید به مرگ شده است اما دلیل کار آن شخص و یا اشخاصی که اساسا سرپرست سابق باشگاه استقلال را رسما تهدید به مرگ کرده اند نیز به درستی فاش نشده است.

سرمربی پرتغالی حریف پرسپولیس در آستانه اخراج قرار گرفت


شنیدیم ویکتوریا سرمربی پرتغالی تیم التعاون عربستان یکی از چند رقبای عربی تیم پرسپولیس کشورمان در رقابتهای لیگ قهرمانان به دلیل کسب نتایج ضعیف و همچنین حذف زود هنگام از این لیگ آسیایی وی از سوی مقامات باشگاه عربستانی خود در آستانه اخراج از سمت مربیگری التعاون قرار گرفته است.
گفتنی است؛ تیم پرسپولیس با هدایت خوب یحیی گل محمدی وبا شایستگی زیاد از دیدارهای دور مقدماتی تا مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا بالا آمده است ولی برعکس تیم التعاون به دلیل متحمل شدن باخت از پرسپولیس و برخی دیگر از رقبای عربی خود از حضور در لیگ پایانی قهرمانان آسیا بازمانده است تا سرانجام ویکتوریا هم کماکان در خطر دیپورت شدن از این تیم عربستانی قرار گرفته است.

 

شاگردان محمود فکری برای حضور بهتر در لیگ برتر آماده می شوند

بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران اخیرا تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر محمود فکری و نیز برخی دیگر از دستیاران فکری رسما آغاز کرده اند تا برای حضور خیلی بهتر و قدرتمند تر برای حضور در رقابتهای فصل جدید لیگ برتر کاملا آماده شوند. متاسفانه تیم استقلال برعکس پرسپولیس در طی چند سال اخیر هیچ گونه عناوین قهرمانی یا موافقت بزرگی در رقابتهای داخلی یا آسیایی کسب نکرده است به همین دلیل فکری کاپیتان و هافبگ ملی پوش نچندان دور تیم استقلال از سوی مدیران باشگاه خود برای اولین بار رسما هدایت آبی پوشان پایتخت را در رقابتهای لیگ برتر فصل بعدی کشور به عهده گرفته است تا در آینده بتواند استقلال را به جایگاه واقعی اش در فوتبال آسیا نزدیک کند.


محمد نادری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به تیم استقلال تهران پیوست

باشگاه استقلال بعد از مذاکرات متعدد با محمد نادری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به توافق رسید و این بازیکن با امضای قرارداد یک ساله راهی استقلال شد.این در حالی است که پرسپولیس هم مذاکراتی را برای تمدید قرارداد نادری انجام داده بود اما این بازیکن در نهایت استقلال را انتخاب کرد.
هرچند انتقال نادری از پرسپولیس به استقلال همانند دیگر انتقال‌های بین دو باشگاه در گذشته خیلی جنجالی نیست ولی ضربه بزرگی به تیم پرسپولیس و یحیی گل محمدی است که به تازگی شجاع خلیل زاده را در خط دفاعی از دست داده‌اند.


نوید کیا: از کشورهای عربی پیشنهاد داشتم اما در سپاهان باقی ماندم


سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه این تیم آماده حضور در رقابت‌های لیگ برتر است، گفت: از کشورهای عربی پیشنهادات خوبی داشتم ولی خوشحالم که در سپاهان ماندم. روز پنجم آبان بازی دوستانه‌ای را با تراکتور در اصفهان داریم و نهم آبان هم با آلومینیوم اراک قرار بازی گذاشته‌ایم. تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم. چهار - پنج مصدوم جزئی داریم. شخصاً کمی نگران پورقاز و «ولسیانی» بودم که خوشبختانه وضعیت خوبی دارند. محبی هم جراحی کوچکی روی مینیسک پایش انجام داده که تا ۱۴ روز دیگر به تیم اضافه می‌شود. خلعتبری و دهقان هم مصدومیت جزئی دارند ولی همه چیز ایده آل است.

نویسنده: حسن امامقلی