سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه
با پرداخت بدیهی های تیم پرسپولیس؛

مهدی رسول پناه از حضور در کنار باشگاه پرسپولیس استعفا کرد

سرپرست باشگاه پرسپولیس مهدی رسول پناه طی پیامی اعلام کرد که هزینه قرارداد بازیکنان و پرونده های مطالباتی که تاکنون برای پرسپولیس در جریان بوده را پرداخت کرده و هم اکنون از سمت خود استعفا کرد.


به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، امروز خوشحالم در طول حضورم توانستم از ۱۳ پرونده مطالباتی این باشگاه، ۹ پرونده را ببندم، بويژه پرداخت مطالبات برانكو و دستيارانش كه مهمترين دغدغه هواداران بود و در پایان فصل گذشته برای اولین بار بیش از ۹۵ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنم.

 

وی افزود: همچنین در این مدت توانستم املاک باشگاه را برگردانم و پرسپولیس را به خصوصی سازی برسانم. امروز و پس از حاشیه های ایجاد شده و برای اینکه پرسپولیس محبوبم دچار مشکل نشود بار ديگر استعفاي خود را اعلام مي دارم و از این پس مثل سابق در مقام ارزشمند هواداری در کنار تیمم خواهم بود.

 

لازم می دانم از سوءتفاهمات ایجاد شده برای مردم شریف و اصیل و خونگرم و مهمان نواز مازندران عذرخواهی کنم، از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس برای همه تلاش هایشان تشکر و اگر باعث آزردگی آنها شدم پوزش می خواهم.

از همه هواداران به خاطر همراهی شان تشکر کنم و از آنها بخواهم برای کسب قهرمانی آسیا اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند و در کنار باشگاه بمانند.