جمعه سی و یکم فروردین ماه
جلسه هم اندیشی؛

دوشنبه برای سرنوشت لیگ والیبال تصمیم گیری خواهد شد

نشست هم‌اندیشی مسئولان فدراسیون با باشگاهها برای تصمیم گیری پیرامون نحوه برگزاری ادامه لیگ برتر والیبال دوشنبه برگزار خواهد شد.

نشست هم‌اندیشی مسئولان فدراسیون با باشگاهها برای تصمیم گیری پیرامون نحوه برگزاری ادامه لیگ برتر والیبال دوشنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛ لیگ برتر والیبال چند هفته ای است که به خاطر ابتلای بسیاری از بازیکنان و مربیان تیم های حاضر به کرونا متوقف شده و فدراسیون هم در این میان برنامه هایی برای ادامه مسابقات ارائه داده که با مخالفت هایی از سوی باشگاهها مواجه شده است.


فدراسیون هم وقتی با مخالفت باشگاهها مواجه شده، از برگزاری نشست هم اندیشی در روز دوشنبه خبر داده؛ نشستی که با حضور رئیس و سایر مسئولین فدراسیون والیبال، مدیران عامل و سرمربیان باشگاه‌های لیگ برتری، در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تهران برگزار می‌شود.


به نظر می رسد فدراسیون والیبال روز دوشنبه بالاخره در برابر خواسته باشگاهها تسلیم خواهد شد و برخلاف اعلام قبلی که حداقل قصد داشت نیم فصل اول را به صورت رفت و برگشتی برگزار کند، رقابت ها به صورت متمرکز ادامه پیدا خواهد کرد.


جدی ترین گزینه میزبانی هم برای مسابقات متمرکز تهران به حساب می آید، اما باید دید درباره شکل برگزاری مسابقات در نهایت باشگاهها با فدراسیون به چه توافقی دست پیدا خواهند کرد.


نکته جالب البته درباره برگزاری این نشست آنجاست که مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج در همین سالن که قرار بود روز سه شنبه 6 آبان برگزار شود، به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شده، اما فدراسیون والیبال یک روز قبل از آن جلسه هم اندیشی برگزار خواهد کرد!