جمعه سی و یکم فروردین ماه

لیگ والیبال؛ ایده ها و ایده آل ها..

امروز منافع والیبال ملی از همه منفعت ها ارجح تر است ولی ملاحظات تیم داری در شرایط بد اقتصادی این روزهای کشور و به ویژه سرمایه گذاری بخش خصوصی موارد مهمی هستند که نباید از نظر دور بمانند و ما امیدواریم که فدراسیون مدیریت این دوران بحرانی را با مشارکت باشگاه ها به درستی اعمال کند. 

همه بحث ها و جدل ها یک طرف و نسشت فردای مربیا و مدیرعاملان والیبال یک طرف، نقد و نظر ها درباره تصمیم گیری چگونگی ادامه لیگ برتر باشگاه های کشور بازار گرمی نبود زیرا بحث منافع باشگاه ها و تندرستی ورزشکاران در میان بود همه از سر احساس مسئولیت حرف زدند و نوشتند حالا باید دید ماحصل همه این گفتمان ها چگونه از کار در خواهد آمد.
 بدون تردید اولیت باید حفظ سلامتی کاروانیان لیگ والیبال باشد و این احوال همه جای دنیا است در لهستان یک بار دیگر مسابقه ای به خاطر کرونا لغو شد. استفان آنتیگا مربی معروف کانادایی کرونا گرفت، در فوتبال سردار آزمون در روسیه به قرنطینه رفت اما آنجا دنبال مقصر نمی گردند راه کارها را مرور می کنند تا همه به یک هدف واحد برسند پس فردا بهترین راه را پیدا کنیم و همه ایده ها و ایده آل ها را در طبق اخلاص بگذاریم. 

امروز منافع والیبال ملی از همه منفعت ها ارجح تر است ولی ملاحظات تیم داری در سرایط بد اقتصادی این روزهای کشور و به ویژه سرمایه گذاری بخش خصوصی موارد مهمی هستند که نباید از نظر دور بمانند و ما امیدواریم که فدراسیون مدیریت این دوران بحرانی را با مشارکت باشگاه ها به درستی اعمال کند. 


نادی؛ جو هوادار را دوست دارم


از اخبار جالب یکی دو روز اخیر قرارداد کاپیتان سابق تیم ملی با یک تیم دسته اولی است. علیرضا نادی که زمانی از بهترین مدافعان جهان بود بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت مورد کم لطفی واقع شد و انگار نه انگار که او بیش از 10 سال بای تیم ملی تلاش کرده است. نادی در گفت و گو با البرز ورزشی اعلام کرد که برای شرکت در تمرینات تیم جدید هوادار به سالن رفتم و چون جو بسیار خوب و صادقانه ای را دیدم پیشنهاد آقای داخم را پذیرفتم تا این تیم تهرانی را به اتفاق رفقایم در لیگ دسته یک یاری دهم.

نادی که 21 سال در لیگ برتر باشگاه های ایران توپ زده بود معتقد است بهترین شیوه ادامه مسابقات برتر ایران سیستم لیگ جهانی است تیم ها را در سه گروه قرارداد تا با انجام چهار بازی به دور بعدی راه پیدا کند اما درباره تیم هوادار هم باید بگوییم که این تیم با حمایت مهندس والی پدر وحید والی لژیونر قبلی والیبال ایران و فرهاد داخم و جلال اشرفی مربیان بین المللی شکل گرفت و شنیده ایم که در ادامه راه غیر از نادی ممکن است برخی بازیکنان شاخص هم به این جمع اضافه شوند. ناگفته نماند که حمید جعفری ، امیر حسین معززی خواه ملی پوشان سابق و فرهاد میرزائی هم مربیان این تیم هستند.