جمعه دهم فروردین ماه
توصیه البرز ورزشی به آقای وزیر؛

اجازه دهید،پیشکسوتان باشگاه انتخاب کنند

تصمیمات غلط و گماردن مدیران کاربلد و ناشی از سوی وزارت ورزش باعث افزایش تنش در تیمهای سرخابی شده است.بیایید این بار با کمک پیشکسوتان و نماینده هواداران پرسپولیس مدیران باشگاه را انتخاب کنید و توپ را در زمین خودشان بیاندازید.

پرسپولیس این روزها حال و روز خوشی ندارد. هواداران از اوضاع  اسف بار تیم‌محبوب شان سخت معترض هستند. لیگ برتر در راه است.به زودی فینال جام باشگاههای آسیا هم از راه می رسد.با تنش ها و مخالفت های فعلی نمی توان آینده روشنی را نوید داد.


گماردن افراد تکراری از دستگاه وزارت ورزش و عناصر سیاسی در هیات مدیره کارساز نبوده و همواره به اختلافات دامن زده است. رسول پناه هیچگاه با رغبتی و شجاعی در هیات مدیره هماهنگ‌نبود.این تکروی ها و تصمیمات فردی آتش به خرمن پرسپولیس زد و در حساسترین زمان‌ به باشگاه لطماتی جبران ناپذیر وارد کرد!


سوال اینجا است چرا وزیر ورزش با گزینش های غلط و انتخابات نابه جا در چند سال گذشته  باعث  نارضایتی هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شد؟
چرا مشاوران‌و نزدیکان ایشان در مواقع مقتضی مشاوره صحیح و درست به وزیر نمی دهند؟
متاسفانه همیشه در تنگناها توپ‌در زمین وزیر بوده و هواداران هرگاه تیمشان در لبه پرتگاه باشد و یا نتایج ضعیفی بگیرد،به فوریت مقابل ساختمان وزارت ورزش اجتماع اعتراضی برگزار می کنند! اگر تصمیمات مبتنی بر خرد جمعی باشد و با درایت افراد در مناصب مختلف به کار گرفته شوند ،هیچگاه وزیر ورزش در لبه تیز انتقادات قرار نمی گیرد و سیبل نمی شودو..

شاید در شرایط حساس ‌کنونی اولین پرسش این باشد که برای آینده تیم‌پرسپولیس و راه پیش رو چه باید کرد؟
اصولا وزارت ورزش چه راهی را باید طی کند تا پای وزیر از گلایه ها و شکایات خارج شود؟

پیشنهاد مشخص ما این نکته اساسی است که اولا؛برای انتخاب اصلح از خود پیشکسوتان و نمایندگان هواداران کمک بگیرید و خود را از این مهلکه نجات دهید.در این راستا مناسب است از جمع پیشکسوتان باشگاه ،دو عضو  هیات مدیره با انتخاب خودشان برگزیده ودو عضو را هم وزارت ورزش  معرفی کند.نفر پنجم هم به صورت مرضی الرفین انتخاب و هیات مدیره کامل شود.

در مرحله بعدی اعضا هیات مدیره می توانند مطابق قانون، از میان خود فردی را به عنوان مدیر عامل برگزینند و کار راآغاز کنند و...

اگر وزارت جز این راهی را طی کند،قطعا به نتیجه نخواهد رسید و کماکان باید شاهد و ناظر کشمکش ها و اعتراضات بود.اعتقاد داریم، ‌روال باشگاه پرسپولیس با احکام دستوری و حضور  عناصر ناکارآمد  و ناهماهنگ در هیات مدیره حل و فصل نمی شود و انتخاب یک جانبه کارمندان و مدیران از بدنه وزارت ورزش هم کار ساز نمی باشد و..

بیایید این بار بر خلاف گذشته تصمیم شجاعانه بگیرید و از بدنه باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس استفاده کنید.


نویسنده: احمد میرزاییان