جمعه دهم فروردین ماه
مجمع عمومی کنفدراسیون والیبال آسیا؛

شانریت: همه چیز هماهنگ شده است

بیست و سومین جلسه مجمع عمومی AVC بصورت آنلاین در تاریخ ۲۶ اکتبر برگزار می شود.

بیست و سومین جلسه مجمع عمومی AVC بصورت آنلاین در تاریخ ۲۶ اکتبر برگزار می شود.
 
بانکوک ، تایلند ، ۲۵ اکتبر ۲۰۲۰ - به دلیل همه گیری COVID-19 ،با توجه به پیچیدگی های سفرهای بین المللی  حضور دراجتماعات  امکان پذیر نیست .بنابراین بیست و سومین جلسه مجمع عمومی AVC به منظور انتخاب رئیس جدید AVC به صورت آنلاین برگزار می شود.بار اول قرار بود اجلاس بطور حضوری ماه ژوئن در بانکوک برگزار شود.اما به دلیل شیوع ویروس کرونا ومطابقت با تاریخ جدید کنگره جهانی  FIVB که برای ۲۷ تا ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ در پوکت برنامه ریزی شده بود ، به تعویق بیفتد.


بیست و سومین دوره مجمع عمومی خود را در ۱۵ اکتبر برگزار کند. اما به دلیل گسترش شیوع جهانی کرونا اعضای هیات مدیره AVC  در جلسه ۹ اکتبر(۱۸ مهر ) تصمیم گرفته اند تا بیست و سومین دوره مجمع عمومی را بصورت آنلاین برگزار نمایند.برای هماهنگی با برنامه های زمانی FIVB ،برای تصمیم گیری بهتر AVC تصمیم گرفت تا  بیست و سومین مجمع عمومی AVC ،  را روز دوشنبه ، 26 اکتبر( ۵ آبان ۹۹ )بصورت کنفرانس ویدیویی  برگزار کند .تشکیل این جلسه  در شکل گیری چهار سال آینده والیبال آسیا نقشی اساسی دارد . بر اساس پیشنهاد FIVB تلاش براین است که اطمینان حاصل شود تاهمه اعضای مجمع به صورت مساوی  به مجمع دسترسی دارند.  توسط FIVB پیشنهاد شده از سیستم Lumi برای پشتیبانی از روند موثر مجمع استفاده شود. مجمع از ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت بانکوک شروع می شود. 


شانریت وونگ پراسرت Shanrit Wongprasert دبیرکل AVC اعلام کرد  که همه امور برای بیست و سومین جلسه مجمع عمومی AVC در روز دوشنبه هماهنگ شده است. با این وجود همه ۶۵ فدراسیون ملی عضو AVC حضور خود را در این کنفرانس تأیید کرده اند ، بر اساس قابلیت های   آنلاین اعضاو عملکرد سیستم آنلاین  در روز دوشنبه  کنفرانس را می توان یک موفقیت به حساب آورد. شانریت اضافه کرد ٬٬ 
"به غیر از موضوع انتخاب رئیس جدید و انتخاب اعضای هیئت مدیره  برای AVC، صورتجلسه مجمع عمومی  اجلاس قبلی AVC که در نوامبر ۲۰۱۷در بانکوک برگزار شده  ، تصمیمات جلسه هیئت مدیره  AVC که روز ۹ اکتبر  ،گزارش حسابرس داخلی  مورد تایید AVC،گزارش  فعالیت ها و مسابقات در سال های گذشته ، وضعیت فعلی AVC و گزارش مالی AVC از جمله موارد قابل بررسی خواهند بود. 
با توجه به پرونده های کاری بیست وسومین مجمع عمومی AVC و اطلاعات مربوط به دفتر مرکزی AVC قبلاً به اطلاع اعضای هیات مدیره و کلیه فدراسیون های ملی عضو AVC رسیده است ، که خانم ریتا سوبووو ، معاون اجرایی فعلی  AVC ، تنها نامزد ریاست AVC است ، روش انتخابات بصورت تایید لفظی(شفاهی) خواهد بود.
 
اعضای هیئت مدیره AVC نیز در طی مجمع انتخاب می شوند ، اما از آنجا که فقط دو نامزد برای تکمیل دو موقعیت مورد نیاز برای اعضای زن AVC BA وجود دارد ، برای برگزاری مراسم انتخابات برای این دو پست ها به برگزاری مراسم انتخاب  نیاز نیست. علاوه بر این ، موارد مربوطه مانند برنامه ها و فعالیت های آینده و همچنین اطلاعات به روز شده احتمالاً برای بحث و تصمیم گیری در بیست و سومین مجمع عمومی AVC مطرح خواهند شد.


نویسنده: رحیم رحیم زاده