چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

رحیمی: پشتوانه های خوبی برای تیم درخشان والیبال نشسته داریم

تیم والیبال نشسته بیران آنقدر استعداد دارد که چند بازیکنش جایگزین ستارگان کنونی والیبال نشسته کنونی ایران شوند تیمی که پر افتخارترین گروه ورزشی کشور ما محسوب می شوند.
محمدرضا رحیمی سرمربی تیم که زمانی بهترین بازیکن باشگاه های جهان بود و جام بین قاره ای دنیا شده بود می گوید 60 بازیکن را به اردو فرا خوانده ایم و بین آنها 18 نفر را برگزیده ایم که در بین آنها بازیکنان 16 ساله تا 26 ساله دیده می شود به اعتقاد من بازیکنان چون حمیدرضا عباسی(تهران)، ابوالفضل کوه پیما 16 ساله (شیراز)، جمال نظری(گنبد)، علی اکبرتوکان لو لیبرو (مشهد)، امیر حسین نوری(تهران) و امیرحسین رومیانی (لرستان) شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند به شرط اینکه اتفاق بدی برای آنها نیفتد.


رحیمی می افزاید: تیم B ملی در تورنومنت ترکیه شرکت کند که متاسفانه کرونا پرواز به ترکیه را بهم زد و ما این فرصت را از دست داده ایم. خود من نیز یک ماه درگیر ویروس کرونا بوده ام .
بازیکن سابق تیم ملی در ادامه ابراز داشت: تمرینات تیم B در فضای مجازی مطابق برنامه هایی که ارائه داده ایم انجام می شود و یک هفته در میان از بازیکنان تست می گیریم.

رحیمی از فرشید عاشوری، رضا پیدایش و هادی ساجدی نیا به عنوان دستیاران خود در تیم B ملی یاد کرده و می گوید: قرار است جمعی از بازیکنان جوان و امید و یکی دو بازیکن با تجربه مانند مهدی بابادی، محمدرضا سبحانی نیا، رضا پیدایش و سید محمد حسینی فر را در قالب تیم ذوب آهن در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور شرکت دهیم. 


گفت و گو: جمشید حمیدی