جمعه دهم فروردین ماه
رد پای آقا زاده ها دیده می شود؛

چه کسی مدیر عامل پرسپولیس خواهد شد؟

صد افسوس که بر سر تیم پرطرفداری چون پرسپولیس چه آورده اند. تیمی با طرفداران میلیونی که انگار تبدیل به گوشت قربانی شده است.

صد افسوس که بر سر تیم پرطرفداری چون پرسپولیس چه آورده اند. تیمی با طرفداران میلیونی که انگار تبدیل به گوشت قربانی شده است.

پرسپولیس تا ۵۰ روز دیگر باید بازی فینال آسیا برگزار کند، اما  خودش نمی داند چه کاره است.  متاسفانه  فعلا به تیم بی سامان تبدیل شده است.هواداران پر شمارش زانوی غم بغل گرفته اند.

این تیم بزرگ که هرکس و هر تیم آرزو دارد به جای پرسپولیس به فینال آسیا راه یابد در حال حاضر بدون مدیر عامل روزگار می گذراند.
اکنون مشخص نیست مدیر عامل بعدی پرسپولیس چه کسی خواهد شد. حتی وزارت ورزش هم نمی داند چه کسی باید مدیر عامل شود.چون هرکس آمد و رفت فقط نام مدیر عامل را همراه داشت. از اصول مدیر عاملی چیزی که قابل اعتنا باشد به همراه نداشت. اکنون خبر می رسد بسیاری برای صندلی خالی مدیر عاملی خیز بلندی  برداشته اند.حتی رد پای آاقا زاده ها دیده می شوند.

از دادگان سخن به میان امده است،گزینه مناسبی است،اما باید دید  او تن به اینکار خواهد داد. چون نگاه دادگان با سلطانی فر وزیر ورزش در یک مسیر قرار ندارد.حتی شنیده ایم حمید استیلی برای متقاعد کردن دادگان با وی وارد مذاکره شده است.ولی مهم این است که خود دادگان چه تصمیمی خواهد گرفت.

تلاش های گرشاسبی هم از نظر ها پنهان نمانده است. اما توجه وزارت به سعید اذری مدیر عامل کنونی باشگاه فولاد است. اذری بازنشسنه سازمان اتش نشانی است که همین موضوع او را از ذوب آهن دور کرد.

ابراهیم شکوری هم چراغ سبز نشان داده وبا پیغام وپسغام تلاش می کند تا در صف مدیر عاملین قرار بگیرد. اما گزینه ای که رنگ وبوی مردمی دارد ودر نظر سنجی ها بیشترین حمایت را به خود اختصاص داده است،ترکیب دادگان با پروین در اداره باشگاه پرسپولیس است.دو چهره شاخص و پر طرفدار ومردمی بالاترین رای را در نزد گزینه ها  به خود اختصاص داده اند، به این دلیل که هواداران از حضور مدیران سیاسی خسته شده ودوست ندارند که تیم محبوب خودرا سکوی پرتاب برای مدیران سیاسی بدانند.


۵۰  روز به فینال لیگ اسیا مانده است،اما خود پرسپولیس نمی داند چه کاره است،چون نه تنها مدیر عامل ندارد،بلکه سرمایه های این تیم یکی پس از دیگری در حال جدایی هستند.دلسوزی برای این تیم پر طرفدار دیده نمی شود.هرکس به فکر خود است. انهایی که دلسوز واقعی هستند،در نگاه وزارت جایگاهی ندارند،چون درک آنها ودرک آنها از پرسپولیس بیش از بالا دستی ها است.
نویسنده: اکبر عزیزی