چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

یار احمدی : به روزهای اوج باز می گردم

پیمان یاراحمدی عضو اسبق تیم ملی کشتی آزاد قصد دارد باردیگر به روز های اوج بازگردد.

پیمان یاراحمدی عضو اسبق تیم ملی کشتی آزاد قصد دارد باردیگر به روز های اوج بازگردد.


یاراحمدی که به تازگی نمایش خوبی درمسابقات انتخابی تیم ملی داشت بعد از یک دوره آسیب دیدگی و دور ماندن از سطح اول کشتی با مسابقات لیگ برتر به روی تشک برگشت و در ادامه طی رقابت های انتخابی  کشتی های قابل قبولی گرفت و توسط کادر فنی تیم ملی به اولین اردوی تیم ملی جهانی صربستان دعوت شود. او اگرچه یک شکست مقابل سوادکوهی داشت اما در مجموع پس از مدت ها دوری از میادین مسابقات عملکرد قابل قبولی داشت. 


 این کشتی گیر اهل خطه لرستان در همین رابطه به خبرنگار البرزورشی گفت:  من متولد ۱۳۷۳ هستم، از ۱۲ سالگی کشتی را زیر نظر مربی خوبم محسن مرادی و در باشگاه تختی بروجرد شرول کردم. پس از سال ها تمرین توانستم تودم را به تیم ملی برسانم. در مسابقات انتخابی جهانی فرانسه از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب شدم و بعد از مسابقات جهانی مجبور شدم زانوی خودم را توسط دکتر کیهانی جراحی کنم. بعد از آن جراحی تقریبا دو سال و نیم از کشتی دور بودم، تا حدود ۶ ماه پیش که دوباره تمریناتم را شروع کردم، خداروشکر بعد از سه سال دوری از مسابقات دوباره آمدم در لیگ کشتی شرکت کردم و به اردوی تیم ملی دعوت شدم. 


وی افزود: اگرچه در مسابقات انتخابی درون اردویی جهانی صربستان شرکت کردم  نتوانستم تمام توانم را نشان دهم اما در مجموع از عملکرد خودم راضی هستم.   بعد از سه سال دوری شروع خوبی بود، بدیهی است طی این سه سال که من دور بودم حریفان سخت تمرین کردن و داخل میدان بودند، طبیعتا تو این شرایط همین که به جمع اردونشینان پیوستم راضی کننده است. امیدوارم با تمرین بیشتر دوباره به روزها اوج برگردم. هیچ چیز دور از انتظار نیست و من امیدوارم مسیر پیشرفت دوباره را طی کنم و برای مردم و کشورم افتخار به دست آورم.


گفت و کو: احمد دباغ