پنجشنبه نهم فروردین ماه
شلاق می خورم عذرخواهی نمی کنم؛

میرمیران: از آب گل آلود ماهی نمی گیرم

پرونده حکم شلاق قهرمان سابق ووشو جهان همچنان باقی است و علی رغم برخی پا در میانی ها هنوز این مساله حل نشده است.

پرونده حکم شلاق قهرمان سابق ووشو جهان همچنان باقی است و علی رغم برخی پا در میانی ها هنوز این مساله حل نشده است.


سید علی میرمیران قهرمان سابق آسیا و جهان در گفت و گو با خبرگزاری البرزورزشی با اشاره به این پرونده گفت: بر اساس دو فقره انتقادی که از فدراسیون قبلی ووشو انجام داده بودم به 60 ضربه شلاق محکوم شدم و این پرونده درباره من و آقای عطایی قهرمان سابق آسیا باز است و ما با توبیخ کتبی امور می گذرانیم.

میرمیران افزود: البته از استانداری با بنده تماس گرفته بودند که عذرخواهی کنند و قضیه به پایان برسد اما من حاضر هستم که شلاق بخورم و بی دلیل پوزش خواهی نکنم. 


سرمربی سابق تیم ملی در پاسخ به پرسش ما که آیا رئیس جدید فدراسیون اقدامی برای حل قضیه و ایجاد وحدت در جامعه ووشو برداشته است گفت: تا آنجا که من می دانم همه دنبال کارهای خودشان هستند و هیچ کس به این قضیه فکر نمی کند که چند نفر در این قضیه قلع و قمع شده اند وقتی انتخابات مهندسی باشد افراد هم تابع شرایط خواهند شد.


میرمیران درباره مشکلات خواهران منصوریان با فدراسیون ووشو نیز گفت: تا آنجا که می دانم جلساتی بین طرفین برگزار شد اما قضیه دو پینگی شدن قلی پور و خانم هاشمی همچنان در جریان است و اتفاق تازه ای نیست آقایان سعی کرده بودند که آن را مشمول مرور زمان کنند که ناگهان سر از رسانه ها در آورد و همه با خبر شدند.


وی درباره این مطلب که شایعه شده پیشنهاد مربیگری از اروپا داشتید گفت: دوست ندارم از آب گل آلود ماهی بگیرم اما یکی دو کشور اروپایی به من چراغ سبز نشان داده اند اما فعلا ترجیح می دهم بمانم و به زندگی خودم بپردازم شاید در آینده خبرهایی هم به گوش شما برسد. 

گفت و گو: ج - دوستدار