چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
بهرامی : کشتی لرستان نیازمند همدلی است؛

فرید بهرامی رئیس جدید هیات کشتی لرستان

فرید بهرامی رئیس جدید هیات کشتی استان لرستان در گفت : اولین وظیفه من پس از حضور در رأس کشتی لرستان، ایجاد وفاق، همدلی و اتفاق نظر میان جامعه کشتی استان است، چراکه اگر این اتفاق روی دهد، قطعا با پتانسیلی که وجود دارد، شاهد رشد و پیشرفت کشتی لرستان خواهیم بود.

فرید بهرامی رئیس جدید هیات کشتی استان لرستان در گفت : اولین وظیفه من پس از حضور در رأس کشتی لرستان، ایجاد وفاق، همدلی و اتفاق نظر میان جامعه کشتی استان است، چراکه اگر این اتفاق روی دهد، قطعا با پتانسیلی که وجود دارد، شاهد رشد و پیشرفت کشتی لرستان خواهیم بود.


بهرامی در مورد سابقه خود در کشتی لرستان گفت: بنده داور بین المللی کشتی و دارای دکترای فیزیولوژی ورزشی هستم و هم اکنون بعنوان معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در حال فعالیت هستم.


وی ادامه داد: با توجه به حضورم در آموزش و پرورش تمام سعی خود را خواهم کرد با توجه به تفاهم نامه امضاء شده میان فدراسیون کشتی و وزارت آموزش و پرورش، کشتی دانش آموزی در استان را بیش از پیش ارتقاء دهم و با بالا رفتن جامعه آماری کشتی و آموزش صحیح کشتی گیران قطعا در آینده، کشتی لرستان حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.


رئیس هیات کشتی استان لرستان تصریح کرد: البته استان ما در ورزش دانش آموزی به ویژه کشتی پیشتاز است و چند دوره میزبان رقابت های کشوری بوده ایم و حتی تیم ما بعنوان تیم ملی ایران به رقابت های جهانی مراکش در سال 2018 اعزام شد و مقام قهرمانی را نیز بدست آوردیم.


بهرامی در مورد برنامه های خود در هیأت کشتی استان گفت: برنامه های من به سه مقطع کوتاه، میان و بلند مدت تقسیم می شود که هرکدام از این مقاطع شامل اهداف و برنامه های مختلف از جمله برگزاری مسابقات چند جانبه، حضور در لیگ های کشتی، حضور در مسابقات مختلف کشوری، جذب اسپانسر و حامی مالی، برگزاری کلاس های دانش افزایی مربیگری و داوری، امضای توافقنامه با دستگاه ها و سازمان های استان، جذب مخاطب به ورزش کشتی، ایجاد فضای رسانه ای قوی برای تبلیغات این ورزش ملی و سایر موارد دیگر است.


وی در مورد مشکلات کشتی استان گفت: مشکلات به چند دسته تقسیم می شود که اصلی ترین آن موارد اقتصادی و مالی است که خوشبختانه توانسته ایم با یک اسپانسر قوی به توافق برسیم تا حمایت کاملی از ما داشته باشد ضمن اینکه با چندین اسپانسر دیگر نیز در حال رایزنی هستیم تا سایر حمایت ها را از ما انجام دهند.


بهرامی افزود: یکی دیگر از مشکلات کشتی استان نبود مربیان درجه یک و قوی برای آموزش ورزشکاران است، کشتی لرستان قهرمانان و مربیان بزرگی همچون غلامرضا محمدی، علیرضا لرستانی، طالب نعمت پور و سایر عزیزان را دارد که می توانند به کمک کشتی استان بیایند تا کشتی گیران و مربیان ما از نظر فنی بتوانند رشد لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کشتی لرستان هم در رشته آزاد و هم در رشته فرنگی حرف های زیادی برای گفتن دارد اظهار داشت: متأسفانه همانگونه که گفتم از نظر دانش فنی و بحث آموزشی مشکل داریم وگرنه جوانان لرستان از لحاظ پتناسیل بدنی و ژنتیکی بسیار پرقدرت هستند و اگر بتوانیم آموزش خوبی داشته باشیم قطعا در سال های آینده  جزء تیم های برتر ایران قرار خواهیم گرفت.

بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان فدراسیون کشتی می خواهم که نگاه ویژه ای به کشتی استان لرستان داشته باشند و از لحاظ ارتقاء دانش فنی و اعزام مربیان و و داوران برای برگزاری کلاس های آموزشی یاری رسان ما باشند.