جمعه دهم فروردین ماه
هرچه فدراسیون تصمیم بگیرد؛

معنوی نژاد: مربیان ایتالیایی از نظر دانش روز زبانزد هستند

بازیکن ایرانی دو فصل پیش ورونای ایتالیا این که شایعه شده مرا نخواسته اند چنین حرفی واقعیت ندارد.

بازیکن ایرانی دو فصل پیش ورونای ایتالیا این که شایعه شده مرا نخواسته اند چنین حرفی واقعیت ندارد.

محمد جواد معنوی نیا قدرتی زن تیم ملی والیبال ایران به البرز ورزشی گفت: آنها به من پیشنهاد داده بودند که در ایتالیا بمانم اما من بدلیل مسائل شخصی ترجیح دادم به ایران برگردم و بعد از آن هم است تیم های پنجم و ششم لیگ لهستان پیشنهاد داشتم که کرونا همه چیز را بهم ریخت.


معنوی نژاد که امسال در تیم سایپا بازی می کند از مسئولان این باشگاه ابراز رضایت کرده و می گوید: همه چیز اینجا به خوبی پیش می رود فقط می ماند که ادامه لیگ را پیگیری کنیم.
معنوی نژاد درباره متمرکز شدن لیگ برتر والیبال ایران می گوید: با شرایطی که کرونا هر لحظه حلقه محاصره آدمها را تنگ تر می کند فکر می کنم بهترین تصمیم گرفته شد هرچند که من به شخصه تابع تصمیمات باشگاه و فدراسیون هستم.


معنوی نژاد که همبازی کانادایی وی جاسکه معتقد است او با قدرات چند اسب بخار به توپ ضربه می زند شاگرد گرویج صربستانی در تیم ورونا بود درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران می گوید: تصمیم با رئیس فدراسیون است اما مربیان مطرح دنیا از جمله ایتالیا و بلوک شرق شیوه خاص خودشان را دارند و به ویژه مربیان ایتالیایی از نظر دانش روز جهان والیبال زبانزد هستند و بدون تردید هرکدام از آنها که به ایران بیایند ذخیره ذهنی و شناخت اطلاعات خوبی از بازیکنان ما دارند.


گفت و گو : جمشید حمیدی