پنجشنبه نهم فروردین ماه

احمدی: از کمبود امکانات گلایه ندارم

مهم نیست که چقدر امکانات داشته باشیم و کجا زندگی می کنیم، مهمترین نکته تفکر و برنامه ریزی است و اینکه بیندیشیم که چرا ورزش شهرمان پیشرفت نکرده است.

زهره احمدی نایب رئیس فوتسال بانوان شهرستان فیروزکوه با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرگزاری البرز ورزشی افزود: به جای گلایه مندی اگر هدفمند و با برنامه به پیش برویم ورزش شهرها از جمله فیروزکوه ترقی خواهد کرد، باید تفکر مثبت و انرژی مثبت داشت تا دختران و خواهران خوب شهرم فکر نکنند چون برخی هم سن و سالانشان در تهران یا شهرهای بزرگ زندگی می کنند، مشکل امکانات ندارند و به همین دلیل موفق می شوند. موفقیت اصولا توی فکر و ذهن آدمها شکل می گیرد نه در کائنات.

زهره احمدی که خود بازیکن فوتسال بود و در برابر انتقاداتی که از کمبود امکانات ورزشی در شهرش شده گفت: قبول دارم که شهر ما از نظر امکانات و تاسیسات ورزشی غنی نیست ولی برای رسیدن به هدف و آرزوها باید پشتکار داشت و خستگی ناپذیر بود، مروری بر داستان زندگی قهرمانان بزرگ نشان می دهد که بسیاری از آنان در فقط زحمت کشیدند و به نایب رئیس فوتسال فیروزکوه اضافه کرد: بعد از 35 سال مسابقاتی را بین دختران منطقه برگزار کرده ایم که یازده تیم از شهر و روستا در آن شرکت کرده بودند. استعداد مثل نفت از دل چاه رقابتها بیرون می شود اما افسوس که کرونا اجازه نداد مسابقات به پایان برسد ولی تازه آغاز راه است و به حتم با حمایت های آقایان نام آور و غفاری مسوولان هیات فوتبال و علی پور رئیس تربیت بدنی فیروزکوه آینده خوبی در ورزش دختران این خطه خواهم داشت.

گفت و گو از: مرجان بنی یعقوب