پنجشنبه نهم فروردین ماه
شهرداری و بانک ها به یاری پرسپولیس بیایند؛

خروطی: مدیرعامل جدید جوان و اهل مشاوره است

بر عکس برخی گفته ها و نوشته ها من به انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس خوشبین هستم و با توجه به رزومه خوبی که آقای سمیعی دارد مورد اعتماد وزیر ورزش است و می تواند منشاء تغییرات بسیار خوبی باشد.

بر عکس برخی گفته ها و نوشته ها من به انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس خوشبین هستم و با توجه به رزومه خوبی که آقای سمیعی دارد مورد اعتماد وزیر ورزش است و می تواند منشاء تغییرات بسیار خوبی باشد.


محمدرضا خروطی مشاور اسبق باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت زنده یاد حجت اله خطیب و عضو پیشین هیات مدیره باشگاه های استیل آذین، ملوان و گوهر درود در گفت و گو با البرز ورزشی با بیان این جملات افزود: افرادی که به عضویت هیات مدیره باشگاه های مانند پرسپولیس در می آیند باید آورده ای برای این تشکیلات داشته باشند اعضایی که نتوانند به طور قانونی حداقل 20 میلیارد تومان به باشگاه تزریق کنند و فقط دنباتل بلیت هواپیمای سفر به جاهایی باشند که پرسپولیس بازی دارد نه تنها باری از روی دوش باشگاه بر نمی دارند بلکه خود سربار تشکیلات خواهند بود.


خروطی اضافه کرد: باتوجه به اینکه آقای سمیعی موفق شد آقای شکور را گه یک تحصیلکرده فوتبالی است به جمع هیات مدیره اضافه کند اولین گام مثبتی است که این مدیر جوان برداشته و پیشکسوتان و طرفدران پرسپولیس باید از برنامه های مدیرعامل جدید حمایت کنند تا او بتواند آرامش را به پرسپولیس برگرداند.


پرسپولیس 60-50 روز بیشتر وقت ندارد تا بتواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا بدرخشد و برای نیل به این هدف مهم دولت ، وزارت ورزش به ویژه بانکها و شهرداری پایتخت باید کمک کند یک بانک اگر به باشگاه وام بدهد درآمدی که پرسپولیس از قبل قهرمانی لیگ قهرمانان به دست خواهد آورد راحت آن را تسویه خواهد کرد. از سوی دیگر باتوجه به تحریم و مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد قهرمانی پرسپولیس برای نظام ما هم دست آورد خواهد داشت. 


شما نگاه کنید هم اکنون باشگاه النصر عربستان زمین و زمان را بهم دوخته است تا لابی های بزرگ جای پرسپولیس را بگیرد چرا ما نباید همانند آنها نسبت به سرنوشت پرسپولیس حساسیت داشته باشیم. بار دیگر می گویم باتوجه به وعده مدیرعامل جدید که از قضا اهل مشورت و مشاوره است اگر بتواند در خصوصی سازی پرسپولیس اقدام اساسی انجام دهد آرامش را به باشگاه برگرداند و با دور ساختن دلال ها از پیرامون پرسپولیس مبارزه کند موفق خواهد بود همان طوری که رهبر کبیر انقلاب فرموده اند؛ باید به مدیران جوان اعتماد کنیم و اجازه بدهیم افرادی مثل سمیعی موفق عمل کنند.


مدیرعامل سابق باشگاه استیل آذین در خصوص حضور بخش خصوصی در ورزش و از جمله فوتبال گفت: متاسفانه بخش خصوصی حمایت نمی شود. همین استیل آذین 90 میلیارد تومان برای فوتبال هزینه کرد. در ملوان آن دوران 5/4 میلیارد تومان هزینه در برداشت اما همه به جای حمایت مرتب در این فکر بودند که این پول ها از کجا آورده شده است و مرتب چوب لای حرکت باشگاه می گذاشتند در درود نه تنها کسی سرمایه گذاری باشگاه کمک نکرد بلکه همه مانند جاهای دیگر به فکر گرفتن امتیاز از سرمایه گذار بوده اند و مرتب خواسته داشتند البته مردم درود در پشتیبانی از تیم سنگ تمام گذاشته بودند با این وضعیت سرمایه گذاران همانند برادرانی که برای استقلال اهواز آستین بالا زده بودند ناچار به فرار از مهلکه می شوند .

خبرنگار: عبدالله محرمی