جمعه دهم فروردین ماه

براتی و لک در صدر گلف قهرمانی کشور

مسابقه آزاد گلف قهرمانی کشور در مجموعه ورزشی انقلاب با حضور دکتر سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد و افراد برتر این رقابت مشخص شدند.

مسابقه آزاد گلف قهرمانی کشور در مجموعه ورزشی انقلاب با حضور دکتر سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد و افراد برتر این رقابت مشخص شدند.


به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، مسابقه آزاد یک روزه گلف کشوری با حضور بیش از ۵۰ بازیکن از ۱۲ استان به پایان رسید.

نتایج این مسابقه به شرح زیر است:


در هندی کپ ۰ تا ۹ نتایج زیر به دست آمد:
۱-سعید براتی
۲-مهدی شانجانی
۳- سجاد کرمپور
بهترین نتیجه در این بخش بدون محاسبه هندی کپ متعلق به ابراهیم نوری با اسکور ۷۶ بود.
در هندی کپ ۱۰ تا ۲۰ نتایج زیر به دست آمد:
۱- حمید لک
۲- حامد دعوتی
۳- منصور فکری
بهترین اسکور بدون محاسبه هندی‌کپ توسط حمید منصوری با اسکور ۸۴ ثبت شد.


حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف در این باره گفت: سعی کردیم با برگزاری این مسابقه چند نشان را با یک تیر بزنیم. اول ایجاد فضای مسابقه و حفظ شور و نشاط ورزشی و دوم قرار دادن بازیکنان در شرایط مسابقه که منجر به بهبود تمرینات آن ها می‌شود. منتخبان هم طبق تشخیص سرمربیان در اردو شرکت می‌کنند.


رئیس فدراسیون گلف در خصوص زمان برگزاری اردوها گفت: اردو نیاز به اسکان دارد و ما مسابقات را هم یک روزه برگزار می‌کنیم تا در بحث اسکان مشکلی برای ورزشکاران ایجاد نشود. وی در خصوص زمان آغاز لیگ گفت: هدف ما برگزاری سوپر لیگ است و باید منتظر شرایط شیوع کرونا باشیم و ببینیم‌ اجازه داریم یا نه ولی مانند گذشته آمادگی برگزاری لیگ را داریم.


همچنین عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه وزارت ورزش در حاشیه این مسابقه اظهار داشت: ایام وحدت و ولادت پیامبر بزرگ اسلام (ص) را تبریک می‌گویم و حرکت زشت اهانت به صاحت مقدس حضرت رسول که موج همبستگی را در بین مسلمانان جهان ایجاد کرد را تقبیح می‌کنم و جامعه ورزش نیز در تقبیح این حرکت همراه سایر مردم جهان است.


وی در ادامه افزود: شاهد برگزاری مسابقه گلف کشوری با حضور استان‌های مختلف هستیم و این مسابقات به صورت زنده از رسانه ملی پخش شد و برای مردم انعکاس داده شد.