جمعه دهم فروردین ماه

تست کرونا ۴ بازیکن دیگر از تیم هندبال بانوان مثبت شد

تست کرونا چهار بازیکن دیگر از تیم هندبال بانوان سپاهان مثبت شده و مشخص نیست این تیم بتواند در مرحله بازگشت در رقابت‌ها حاضر شود.

تست کرونا چهار بازیکن دیگر از تیم هندبال بانوان سپاهان مثبت شده و مشخص نیست این تیم بتواند در مرحله بازگشت در رقابت‌ها حاضر شود.

 به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، با آغاز رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان تست چهار بازیکن و سه نفر از کادر تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان مثبت شد و آن‌ها بعد از اولین بازی به اصفهان بازگشتند. اکنون نیز تست چهار بازیکن دیگر هم مثبت شده و این بازیکنان نیز برای استراحت راهی قرنطینه خانگی شدند.

البته طبق گفته سرمربی این تیم چهار بازیکنی که در مرحله اول تستشان مثبت شده بود امروز مجدد تست کرونا داده اند و اگر مشکلشان برطرف شده باشد به تمرینات بازخواهند گشت.

طبق برنامه فدراسیون مرحله برگشت مسابقات لیگ برتر بانوان قرار است اواخر آبان از سر گرفته شود و مشخص نیست که تیم فولاد مبارکه سپاهان می‌تواند خود را برای ادامه مسابقات آماده کند یا خیر.

زهرا دیانی سرپرست تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان بانوان در این مورد گفت: تست کرونا چهار بازیکن دیگر ما مثبت شده است. چهار بازیکن و سه کادر هم که در شروع مسابقات تستشان مثبت شد و امروز دوباره مجددا تست داده اند و باید ببینیم نتیجه تستشان چه خواهد شد. اگر تستشان منفی شود می‌توانند در تمرینات حاضر شوند. وی افزود: دیگر بازیکنی در تیم نمانده است، فکر نمی‌کنم به مرحله بعدی مسابقات برسیم.