پنجشنبه نهم فروردین ماه

والیبال ساحلی ایران همچنان در قرق شمالی ها

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۸ و ۲۲ سال کشورنیز همانند مسابقات بزرگسالان با پیشتازی مازندرانی ها و گیلانی ها به پایان رسید.


به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۸ و ۲۲ سال کشور که در کمپ ورزش‌های ساحلی بندر امیرآباد شهرستان بهشهر در استان مازندران آغاز شده بود، امروز با معرفی تیم‌های اول تا سوم هر رده سنی به پایان رسید.

در دیدار رده‌بندی زیر ۱۸ سال، تیم تهران ۲ (مهدی علیزاده – عرشیا احمدی) به مصاف مازندران سه (مهدی باقری – موسی اصغرپور) رفت و با شکست دو بر صفر این تیم با امتیازهای ۲۱ بر ۱۹ و ۲۱ بر ۱۷ جایگاه سوم مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۸ سال کشور را به دست آورد.

در دیدار نهایی این رده سنی نیز تیم مازندران یک (سالار قلی‌پسندی – میلاد رضایی) موفق به شکست دو بر صفر با امتیازهای ۲۱ بر ۱۸ و ۲۲ بر ۲۰ تیم منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد (امیررضا زمانی -نیما آرماگویی) شد تا عنوان قهرمانی این رده سنی را از آن خود کند.


رده‌بندی نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۸ سال کشور و انتخابی تیم‌های ملی به قرار زیر است:

مازندران یک (سالار قلی‌پسندی – میلاد رضایی)
منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد (امیررضا زمانی -نیما آرماگویی)
تهران دو (مهدی علیزاده – عرشیا احمدی)
مازندران سه (مهدی باقری – موسی اصغرپور)


در دیدار رده‌بندی زیر ۲۲ سال، تیم منطقه آزاد قشم (ابوالحسن خاکی‌زاده – رضا نقیبی‌زاده) به مصاف گیلان (سید عرشیا اکبری – رضا روشن‌قلب) رفت و با شکست دو بر صفر این تیم با امتیازهای ۲۱ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۱۴ جایگاه سوم مسابقات والیبال ساحلی این رده سنی کشور را به دست آورد.

در دیدار نهایی این رده سنی نیز دو نماینده استان گلستان به مصاف یکدیگر رفتند که گلستان دو (رامین قره‌جه – ابراهیم امانپور) موفق به شکست دو بر صفر با امتیازهای ۲۱ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۱۵ گلستان یک (آرمین کمی – رسول کمی) شد تا عنوان قهرمانی مسابقات والیبال ساحلی زیر ۲۲ سال کشور را از آن خود کند.


رده‌بندی نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۲۲ سال کشور و انتخابی تیم‌های ملی نیز به قرار زیر است:

گلستان دو (رامین قره‌جه – ابراهیم امانپور)
گلستان یک (آرمین کمی – رسول کمی)
منطقه آزاد قشم (ابوالحسن خاکی زاده – رضا نقیبی‌زاده)
گیلان (سید عرشیا اکبری – رضا روشن‌قلب)


ساحلی‌بازان زیر ۲۰ سال کشور نیز از عصر امروز (شنبه) وارد کمپ ورزش‌های ساحلی بندر امیرآباد می‌شوند تا مسابقات خود را از فردا (یکشنبه) شروع کنند.