جمعه دهم فروردین ماه

سروری: کلنگ خانه کشتی خراسان جنوبی زمین زده شد

رئیس هیأت کشتی استان خراسان جنوبی گفت: بدهی های ما به کشتی گیران و مربیان تیم کشتی فرنگی خراسان جنوبی که سال گذشته در لیگ حضور داشت به طور کامل پرداخت شد.

رئیس هیأت کشتی استان خراسان جنوبی گفت: بدهی های ما به کشتی گیران و مربیان تیم کشتی فرنگی خراسان جنوبی که سال گذشته در لیگ حضور داشت به طور کامل پرداخت شد.


عباس سروری رئیس هیأت کشتی استان خراسان جنوبی گفت : در مورد ابتلایش به ویروس کرونا گفت: سه هفته پیش به این ویروس خطرناک مبتلا شدم اما خدا را شکر حالم بهتر است و می توانم بگویم که کرونا را شکست دادم.


وی در مورد پرداخت بدهی ها مربوط به تیم کشتی فرنگی خراسان جنوبی که سال گذشته در لیگ برتر شرکت کرده بود گفت: خوشبختانه با حضور آقای دبیر رئیس فدراسیون کشتی در استان خراسان جنوبی اتفاقات خوبی برای هیأت کشتی رقم خورد که یکی از آن ها پرداخت بدهی های مربوط به تیم ما در لیگ برتر بود.


سروری ادامه داد: اگر کشتی گیر یا مربی نیز به این پرداختی ها اعتراضی دارد می تواند به دفتر هیأت کشتی مراجعه کند و ما در این مورد پاسخگو هستیم.


رئیس هیات کشتی استان با اشاره به نتایج مثبت سفر رئیس فدراسیون به استان خراسان جنوبی در مورد روند ساخت سالن و خانه کشتی این شهر گفت: خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش می رود و ما با حضور جناب تقی زاده رئیس شورای شهر بیرجند زمینی به مساحت بیش از 2 هزار متر را در منطقه مهرشهر جای نمایی کردیم و کلنگ کار بر زمین خورد.


وی افزود: البته قرار است نقشه سالن و خانه کشتی را برای ساخت به اداره کل ورزش و جوانان استان بدهیم اما برنامه ما ساخت سالنی با ظرفیت 3 تخته تشک به همراه سالن گرم به ظرفیت 2 تخته تشک است. همچنین در نظر داریم سالن بدنسازی و خوابگاه به ظرفیت 400 نفر در کنار این سالن احداث کنیم که برای اینکه کارها به خوبی پیش برود روند کار به صورت مرحله به مرحله خواهد بود و ابتدا سالن اصلی و پس از آن سایر امکانات احداث خواهد شد.