جمعه دهم فروردین ماه
به منظور جلوگیری از شیوع کرونا؛

اعمال قوانین سخت‎گیرانه برای مدعیان کشتی

تمامی مدعیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، قبل از برگزاری رقابتهای انتخابی با توجه به پروتکل‌های بهداشتی مورد تست کرونا قرار می گیرند.

تمامی مدعیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، قبل از برگزاری رقابتهای انتخابی با توجه به پروتکل‌های بهداشتی مورد تست کرونا قرار می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، چندی قبل با پیشنهاد کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی مقرر شد پیکارهای انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۲۰ صربستان، روز ۱۵ آبان در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شود. پیکارهایی که در ۷ وزن کشتی آزاد و ۱۰ وزن کشتی فرنگی با حضور مدعیان کسب دوبنده تیم اعزامی به مسابقات جهانی برنامه ریزی شده است.

رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در روزهای ۲۲ تا ۳۰ آذرماه در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می‌شود. اما با توجه به موج جدید و سنگین شیوع ویروس کرونا در کشور و با توجه به اینکه برخی از مدعیان با اتمام دور رفت لیگ و اردوی تیم ملی به شهر و دیار خود رفتند، قرار است تمامی مدعیان حضور در رقابتهای انتخابی، قبل از این مسابقات، مورد تست کرونا قرار گیرند.

در همین راستا محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی با تاکید بر اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی توسط فدراسیون به خبرنگار مهر گفت: مطمئناً این بار نیز تمامی مصوبات بهداشتی و پروتکل‌های مورد نظر برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا در بین اهالی کشتی اجرایی خواهد شد. شک نداشته باشید که فدراسیون کشتی همچنان با سختگیری و جدیت خاصی برای برگزاری رقابتهای انتخابی برنامه ریزی کرده است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل قرار است تمامی مدعیان تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی قبل از حضور در رقابتهای انتخابی مورد تست کرونا قرار گیرند و سپس تا زمان حضور در مسابقات در شرایط قرنطینه باشند. همچنین داوران، مربیان و تمامی اعضای اجرایی رقابتهای انتخابی هم باید تست کرونا بدهند تا در روز مسابقات هیچ شک و تردیدی در خصوص پروتکل‌های بهداشتی وجود نداشته باشد.