جمعه دهم فروردین ماه
جور وا جور از فوتبال...

چرا بازیکنان استقلالی نسبت به سرمربی تیم خود بی احترامی می کنند؟

با خبر شدیم از قرار معلوم محمود فکری سرمربی تیم استقلال اخیرا نام زکی پور مدافع هافبک چپ پای استقلال را از فهرست دیگر نفرات تیمش رسما خارج کرده است.

محمود فکری دیگر میلاد زکی پور را نیمخواهد

با خبر شدیم از قرار معلوم محمود فکری سرمربی تیم استقلال اخیرا نام زکی پور مدافع هافبک چپ پای استقلال را از فهرست دیگر نفرات تیمش رسما خارج کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری البرز ورزشی: البته جریان از این قرار است زکی پور چندی پیش نسبت به فکری یعنی سرمربی تیم خود نیز رفتار نامناسبی داشته اند به همین دلیل از سوی کادر فنی نام وی در اختیار باشگاه قرار گرفته است تا تکلیف خروج این بازیکن بی انضباط از جمع دیگر آبی پوشان پایتخت مشخص شود. متاسفانه بعضی از بازیکنان استقلالی وقتی که به شهرت و معروفیت می رسند آن وقت خودشان را به کلی فراموش می کنند. 
  

براستی امان از آل کثیر  همان مهاجم خوزستانی


تیم پرسپولیس تهران که در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا هم موفق به گلزنی برای تیم یحیی گل محمدی در این رقابتها شده است. متاسفانه آل کثیر بعد از به ثمر رساندن دو گل زیبا و واقعا استثنایی برای پرسپولیس در بازی برابر السد قطر آنگاه از سوی مقامات AFC به دلیل نشان دادن اشاره دست روی چشم و صورت که بر روی پیراهنش نصب شده بود، با محرومیت شش ماهه از همراهی تیمش در فینال لیگ قهرمانان آسیا و رسما محروم و همچنین وی مبلغ ده هزار دلار هم جریمه نقدی شده است. بدین ترتیب عیسی آلکثیر نه تنها در دیدار بعدی پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان بلکه فینال لیگ قهرمانان آسیا هم رسما محروم شد به همین خاطر این روزها مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان در حال تماس با مقامات AFC و نیز کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا که از سوی یک فرد ایرانی ریاست این کمیته مذکور را رسما در اختیارش دارد، هستند تا مقدمات کاهش یافتن بخشی از محرومیت شش ماهه آل کثیر را برای همراهی آینده و احتمال خارج شدن نام وی از فهرست دیگر نفرات حال حاضر پرسپولیس نیز، وجود خواهد داشت. 
حال فعلا عیسی آل کثیر به دلیل داشتن محرومیت شش ماهه از ادامه حضور و همراهی پرسپولیسی در میادین داخلی و آسیایی همچنان خارج از فعالیت رسمی در سطح باشگاه های داخلی آسیایی قرار گرفته است اما بهتر است که آل کثیر که به خاطر این موضوع هم از سوی اسکوویچ به اولین اردوی جدید آمادگی تیم ملی فوتبال کشورش در بازی تدارکاتی این تیم برابر تیم ملی فوتبال مالی دعوت نشده است، لیکن حالا وی همچنان در حالت بلاتکلیفی قرار گرفته است که در طی این شش ماه محرومیتش باید چکار کند تا بتواند از شر این مشکل بکلی خلاص شود.


نویسنده : حسن اماقلی