جمعه سی و یکم فروردین ماه
شرایط بد اقتصادی کیفیت رقابتها را کاهش می دهد؛

طالبیان: حضورم در رشته سیلینگ لطمه ای به کایاک نمی زند

ملی پوش فدراسیون قایقرانی گفت: قصد دارم که در دو رشته کایاک و بادبانی به صورت حرفه ای برای حضور در رقابتهای بین المللی آماده شوم.

ملی پوش فدراسیون قایقرانی گفت: قصد دارم که در دو رشته کایاک و بادبانی به صورت حرفه ای برای حضور در رقابتهای بین المللی آماده شوم.

 
احمدرضا طالبیان در گفتگو با البرزورزشی در خصوص تمریناتی که برای حضور در مسابقات سیلینگ در ترکیه داشتند عنوان کرد: من به همراه 9 ورزشکار دیگر به نام های احمد احمدی، پوریا شریفی، رضا نریمان، مسعود جانی نصب ، میلاد جانی نصب و قادر درویشی و سروش... برای حضور در تمرینات بادبانی به مدت شش روز در ترکیه بودیم و اکنون یک هفته است که از این تمرینات به ایران برگشته ایم. البته من به اردوی تیم ملی آبهای آرام رشته کایاک دعوت شده ام که به محض شروع شدن اردوها عازم انزلی خواهم شد.

وی افزود: قصد دارم که در این دو رشته شرکت داشته باشم البته رشته بادبانی نیاز به تمرین مداوم ندارد و لطمه ای به تمرینات کایاک نمی زند اما برای حضور در مسابقات 2022 لیگ ستارگان سیلینگ به عنوان تیم ملی ایران شرکت خواهم کرد.


طالبیان در مورد اینکه در رشته کایاک قرار است برای حضور در چه رقابتهایی خودش را آماده کند تصریح کرد: بعد از اتمام اردوهای تیم ملی کایاک برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک در رشته کایاک  خودم را آماده می کنم.


ملی پوش قایقرانی در مورد اینکه اکنون از شرایطی که ریاست فدراسیون قایقرانی برای ورزشکاران مهیا کرده است نسبت به ریاست قبلی این فدراسیون رضایت دارد؛ خاطر نشان کرد: در این شرایط بد اقتصادی نمی توان مقایسه ای انجام داد و بودجه ای که در اختیار فدراسیون قایقرانی است هم مقدار محدودی است اما در مجموع با این شرایط بد اقتصادی که اکنون وجود دارد وقتی فشار مالی زیاد باشد مسلما کیفیت فعالیت ها کاهش می یابد و این شرایط بد اقتصادی روی همه چیز تاثیر نامساعدی گذاشته است.  

گفت و گو: الهه طائمه