جمعه دهم فروردین ماه

سید مهدی صالحی: مدیرعامل جدید مشکل آل کثیر را حل کند

بهره گیری از نظرات کارشناسان به ویژه افرادی که سابقه در سطح لیگ قهرمانان آسیا را دارند می توانند راهگشای امور اجرایی باشگاه های پرسپولیس و استقلال باشند.

بهره گیری از نظرات کارشناسان به ویژه افرادی که سابقه در سطح لیگ قهرمانان آسیا را دارند می توانند راهگشای امور اجرایی باشگاه های پرسپولیس و استقلال باشند.


سید مهدی صالحی مهاجم پیشین فوتبال استقلال و پرسپولیس که سابقه عالی در لیگ قهرمانان آسیا را داشته و حدود 17 گل در این لیگ آسیایی برای تیم های ایرانی به ثمر رسانده است درباره انتصاب مدیرعامل جدید پرسپولیس گفت: چون از آقای سمیعی شناخت ندارم بهتر است اظهار نظر نکنم این وظیفه وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس است که پاسخگوی انتصاب خود باشند اما اعتقاد دارم که در این شرایط مسوولان باشگاه پرسپولیس باید در صدد برطرف شدن محرومیت 6 ماهه آل کثیر باشند و مقدمات را برای حضور قدرتمند تیم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان فراهم سازند و باتوجه به تاثیر گزاری بسیار بالای آل کثیر مدیرعامل جدید باید بهر شکلی که شده مشکل این بازیکن را حل کند.

به گمان من یحیی گل محمدی سرمربی با تجربه پرسپولیس می داند که چگونه تیم را برای مسابقات آماده سازد و با آنالیز حریفان شرق آسیا با هوشیاری وارد میدان مسابقات شود.

وی درباره تیم استقلال نیز گفت: محمود فکری در تیم استقلال می تواند تاثیر گزار باشد خوشبختانه تنی چند از مربیان جوان همانند محمود فکری، محرم نوید کیا، علیرضا منصوریان، مهدی رحمتی، رحمان رضایی و... در تیمهای مختلف باشگاهی فعالیت می کنند و به حتم باید برای هموار شدن مسیر موفقیت خود برنامه ریزی اصولی داشته باشند تا اعتماد عمومی را به سوی مربیان داخلی جلب کنند. 

گفت و گو: حسن اماقلی