جمعه سی و یکم فروردین ماه

انتخابی 92 کیلو آزاد دو حذفی برگزار خواهد شد

کادر فنی در مورد رقابت انتخابی درون اردویی وزن 92 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد تصمیمات جدیدی اتخاذ کرد.

کادر فنی در مورد رقابت انتخابی درون اردویی وزن 92 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد تصمیمات جدیدی اتخاذ کرد.


تصمیمات کادر فنی در مورد انتخابی وزن 92 کیلوگرم، پس از مصدومیت محمدجواد ابراهیمی به این صورت شد که مسابقات به صورت دو حذفی و با حضور دو کشتی گیر جدید برگزار می شود.

 با توجه به مصدومیت محمدجواد ابراهیمی آزادکار وزن 92 کیلوگرم از ناحیه زانو و لزوم عمل جراحی بر روی پای وی، این کشتی گیر حضور در رقابت های انتخابی این وزن را از دست داد.

بر این اساس کادر فنی تصمیمات جدیدی را برای این وزن به شرح زیر اتخاذ کرد:

1- با توجه به درخواست آقای کامران قاسم پور کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم و نامه هیأت کشتی استان مازندران و موافقت کادر فنی این کشتی گیر مجوز حضور در انتخابی وزن 92 کیلوگرم را دارد.

2- با توجه به درخواست آقای علیرضا کریمی و نامه هیأت کشتی استان البرز کادر فنی موافقت خود را به شرط ارائه دادن گواهی رسمی پزشک معالج مبنی بر سلامت کامل این کشتی گیر برای حضور در مسابقات اعلام می کند.

3- با توجه به حضور حسین شهبازی، محمدحسین میرباغبان، حسین جلالی نژاد و ارشک محبی در این وزن و اضافه شدن کامران قاسم پور و علیرضا کریمی، رقابت های وزن 92 کیلوگرم به صورت دوره ای و دوحذفی برگزار خواهد شد.

مسابقات انتخابی درون اردویی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت های جهانی صربستان، روز پنج شنبه هفته جاری در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران، با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

رقابت های قهرمانی کشتی جهان روزهای 22 تا 30 آذرماه در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می شود.