پنجشنبه نهم فروردین ماه

فرامرزیان: درصورت تصویب پاداش سال 98 را پرداخت خواهیم کرد

معاون وزیر ورزش گفت: در شروع کرونا وزارت ورزش فضاهای خوابگاه های ورزشی و حتی سالن ها را به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی قرار می دهد و این مساله در صورت نیاز تداوم خواهد داشت.

معاون وزیر ورزش گفت: در شروع کرونا وزارت ورزش فضاهای خوابگاه های ورزشی و حتی سالن ها را به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی قرار می دهد و این مساله در صورت نیاز تداوم خواهد داشت.


به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، ژاله فرامرزیان معاون وزیر ورزش درباره آمار زیاد کرونا در بین ورزشکاران گفت: درباره رشته های تخصصی متولی این مسأله فدراسیون پزشکی و ستاد ملی مبارزه با کرونا است و انجام فعالیت ورزشی یا مسابقات و اردوها معطوف به تصمیم ستاد کرونا در تهران و استان ها است. البته در این زمینه باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم تا مشکلی برای ورزشکار پیش نیاید. هر چند فدراسیون پزشکی به طور مرتب در حال رصد کردن این موارد در شرایط کرونا است.

فرامرزیان در ادامه درباره بودجه تخصیص یافته به فدراسیون ها اظهار کرد: ما به میزان بودجه ای که اختصاص می دهند توزیع می کنیم، ابتدای سال رقم تخصیصی بسیار کم بود  و بعد با منابع جدیدی که جذب شد توانستیم اعتباری را به فدراسیونها تخصیص دهیم. بنابراین اولین مرحله از بودجه ٢٧صدم درصد را که دریافت کردیم پنج درصد به فدراسیون ها دادیم تا به هیات های استانی تخصیص دهند.

وی درباره پاداش قهرمانان نیز گفت: پاداش باقیمانده سال ٩٧ منهای بازی های آسیایی جاکارتا که پرداخت شده در حال انجام است و تلاش داریم تا پایان سال با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و در صورت تخصیص بودجه پاداش سال ٩٨ را هم پرداخت کنیم.

معاون وزیر ورزش درباره اعتبار  هفت میلیارد ریالی برای تکمیل خوابگاه تیر و کمان گفت: قرار شد از محل ٢٧صدم درصد در بخش عمرانی به اعتبارات شرکت توسعه اضافه شود و شرکت توسعه اماکن ورزشی قول داد که این رقم را در اختیار پیمانکار قرار دهد اگر انجام نشود این رقم در پایان سال از شرکت توسعه کسر خواهد شد.