پنجشنبه نهم فروردین ماه

برای برگزاری لیگ متمرکز والیبال تصمیمات نهایی گرفته شد

نشست هماهنگی لیگ متمرکز به ریاست دبیر فدراسیون والیبال برگزار شد.

نشست هماهنگی لیگ متمرکز به ریاست دبیر فدراسیون والیبال برگزار شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، بر اساس تصمیم نشست هم‌اندیشی ادامه لیگ برتر، دیدارهای باقی مانده دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از ۱۸ آبان‌ماه به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

 

نشست هماهنگی این مسابقات به ریاست میلاد تقوی دبیر فدراسیون و با حضور شهرام عظیمی سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، هوشنگ عشایری رئیس هیات والیبال استان تهران و دیگر عوامل اجرایی برگزار شد.

 

با توجه به موج سوم بیماری کرونا در ایران و جهان و نگرانی‌های شیوع و گسترش ویروس کووید ۱۹، در این نشست بار دیگر بر رعایت دقیق و کامل پروتکل‌های اجرایی – بهداشتی مسابقات والیبال در لیگ‌های متمرکز تاکید شد.

 

دبیر فدراسیون والیبال در خصوص مباحث مطرح شده در نشست هماهنگی لیگ متمرکز، گفت: هماهنگی بین فدراسیون والیبال و هیات والیبال استان تهران برای برگزار دور رفت لیگ برتر مردان، محور اصلی این نشست بود. با توجه به شرایط فعلی کشور درخصوص شیوع کرونا، قواعد و قوانین سخت‌گیرانه‌تری درخصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی وضع کردیم که متعاقبا به باشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.

 

میلاد تقوی افزود: نحوه برگزاری مسابقات در ۲ سالن فدراسیون والیبال و خانه والیبال تهران و نوع مدیریت داوران و ناظرها هم یکی دیگر از مواردی بود که در جلسه مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به درخواست تیم‌ها، به بحث پخش زنده مسابقات با حضور نماینده‌ای از شبکه ورزش هم رسیدگی شد.

 

 

وی با بیان این که در این جلسه مقرر شد تیم‌ها هزینه میزبانی خود را پرداخت کنند، تصریح کرد: در پایان جلسه مقرر شد در صورتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا دستور جدیدی مبنی بر تعویق مجدد لیگ صادر نکند، مسابقات هفته نخست متمرکز، طبق برنامه از پیش تعیین‌شده در تاریخ‌های ۱۸، ۲۰ و ۲۲ آبان ماه برگزار شود.

 

دبیر فدراسیون والیبال تاکید کرد: با توجه به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، به جز عوامل بازی، هیچ فرد دیگری در سالن مسابقه حضور نخواهد داشت و به همین دلیل، بازی‌ها به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

 

تقوی با اشاره به تغییر برنامه لیگ برتر مردان و تصمیم به برگزاری مسابقات به صورت متمرکز، گفت: اولویت فدراسیون والیبال، برگزاری مسابقات با حفظ سلامتی بازیکنان و مربیان است و امیدواریم بتوانیم به این هدف دست پیدا کنیم.