جمعه دهم فروردین ماه

سرلک: فقط به المپیک فکر می کنم

خبرگزاری البرز ورزشی با علیرضا سرلک یکی از مدعیان دوبنده تیم ملی کشتی آزاد در وزن 57 کیلو مصاحبه ای ترتیب داده که می خوانید.

من ورزش را از ۱۳ سالگی با فوتبال آغاز کردم و ا ۱۶ سالگی با تشویق دوستم عباس عینی به دنیای پر افت و خیز کشتی روی آوردم. کشتی را زیر نظر آقای علی آرین شروع کردم و تا الان نیز زیر نظر این مربی زحمتکش الیگودرزی تمرین می کنم.

سرلک در ادامه گفت: از سن ۱۸ سالگی به طور حرفه ای وارد دنیای قهرمانی البته در کشتی آزاد شدم و نایب قهرمان جوانان ایران به میزبانی کرمانشاه را به دست آوردم. شیرین ترین مدال را جام تختی ۱۳۹۸ کرمانشاه که طلای 57 کیلو بود گرفتم در این روز های روشنایی هم تمریناتم را از راه دور زیر نظر کادر فنی به همراه مربی سازنده خود و البته با امکانات بسیار ضعیفی در شهرستان دنبال می‌کند تا آمادگی خود را از دست ندهد. در ضمن باید علت باخت خودم را در مسابقات آسیایی عنوان کنم که مشکل روحی روانی داشتم ولی قول می دهم جبران کنم.

دارنده مدال طلای جام تختی سرسخت ترین رقیبش را افکار خود که منتهی به هدفش یعنی المپیک خواهد بود را می داند.

وی تعویق المپیک را برای خود خوب دانست و عنوان کرده که خیلی شادابتر و با خیال راحت‌تر تمریناتم را دنبال می کنم و همه تمرکزم المپیک است شیوع کرونا فرصتی بود تا که با تجربه تر عمل کنم.

علیرضا سرلک در پایان از مسئولین شهر و استانش درخواست پیگیری و رسیدگی به کشتی‌گیران و مربیان داشت تا که بعلت بی تفاوتی و بیکاری به پایتخت یا شهرهای دیگر کوچ نکنند و اگر انتظار مسئولین از ورزشکار مدال المپیک است باید نگاهشان به مربیان و ورزشکاران المپیکی باشد و شرایط را در همان سطح مهیا کنند.

وی در پایان افزود:تنها هدفم دوبنده تیم ملی در المپیک توکیو است و بعد هم کسب مدال المپیک است.

گفت و گو از: احمد دباغ