پنجشنبه نهم فروردین ماه

علی پورحیدری: سرمسوولان ورزش خیلی شلوغ است

عصر امروز ساعت 14 مراسم ویژه ای در بزرگداشت یاد و خاطره زنده یاد منصور پور حیدری برگزار خواهد شد در این باره با پسر ایشان گفت و گو کرده ایم که می خوانید.

عصر امروز ساعت 14 مراسم ویژه ای در بزرگداشت یاد و خاطره زنده یاد منصور پور حیدری برگزار خواهد شد در این باره با پسر ایشان گفت و گو کرده ایم که می خوانید.


مثل سالهای گذشته امروز نیز به اتفاق خانواده بر سر مزار منصور خان می رویم تا نسبت به ایشان ادای احترام کنیم و فکر می کنم هواداران استقلال مانند سالهای اخیر ما را تنها نگذارند مهندس علی پورحیدری فرزند زنده یاد منصور خان در گفت و گو با البرز ورزشی با بیان این مطلب گفت: به همان اندازه که دوستداران استقلال پدرم را از یاد نبرده اند مسوولان ورزش انگار فراموش کرده اند که در این فوتبال مردان بزرگی چون ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و.. هم حضور داشتند که باعث غرور و افتخار فوتبال ایران بودند گویا سرشان خیلی شلوغ است که وقت فکر کردن به خدمتگزارن و افتخار آفرینان راستی فوتبال را ندارند.


علی پورحیدری افزود: پارسال قرار بود حاج کاظم اولیایی و دکتر محمد مومنی مسابقاتی را به عنوان گرامیداشت پدرم به همکاری شهرداری منطقه 2 برگزار کنند که شیوع کرونا مانع از انجام چنین یادواره ای شد اما من نه به عنوان پسر زنده یاد پورحیدری بلکه به عنوان عضوی از خانواده استقلال انتظار دارم که منزلت اشخاصی مثل پدرم را حفظ کنم.


علی پورحیدری در مورد وصول نشدن طلب پدرشان از باشگاه استقلال گفت: بیش از 400 میلیون از باشگاه طلب داریم که بعد از مراجعات فراوان قرار شد که 300 میلیون به ما بپردازند اما هنوز که هنوز است دیناری وصول نکرده ایم بلکه قرارداد سرپرستی در سال 94-95 را بکلی حذف کرده اند به قول مادرم اگر پول را در همان زمان به ما می دادند شاید می توانستیم یک آپارتمان کوچک خریداری کنیم اما حالا با گرانی زاید الوصف اگر هم پولی به ما بدهند شاید یک نصفه ماشین هم نتوانیم بخریم.


علی پورحیدری در خاتمه اضافه کرد: از باشگاه استقلال شکایت نکردیم چرا که می خواهیم حرمت پدرم که سالها جوانی اش را برایم گذاشته و شان هوادارن استقلال حفظ شود.   

گفت و گو: حسن امامقلی