جمعه سی و یکم فروردین ماه
نشست صمیمی کمیته برگزاری جام شکوری با دکتر مصطفی سلیمی؛

حسین کلانی : تکریم پیشکسوتان در جام شکوری، جایگاه ممتازی دارد

معاونت امور مناطق شهرداری تهران : به موسپیدان و برگزارکنندگان جام شکوری دست مریزاد می گویم.

معاونت امور مناطق شهرداری تهران : به موسپیدان و برگزارکنندگان جام شکوری دست مریزاد می گویم.


تنی چند از اعضای کمیته برگزاری رقابتهای فوتبال پیش کسوتان جام زنده یاد یونس شکوری و همچنین سه تن از بزرگمردان فوتبال با دکتر مصطفی سلیمی معاونت محترم امور مناطق شهرداری تهران دیدار کردند و از حمایت و تلاش ایشان از این مسابقات  تقدیر نمودند. 

در این نشست صمیمانه، ضمن تبریک مسوولیت تازه دکتر سلیمی به وی، برای معاونت امور مناطق شهرداری تهران و دیگر همکاران وی آرزوی توفیق روز افزون کردند.  

در این جلسه که در دفتر دکتر سلیمی برگزار شد آقایان غلامحسین نوریان، نادر لطیفی، عبدالحسین خزاعی، جهانگیر کوثری، رضا آزرمی، رضا میرزاییان و همچنین اساتید نیکنام آقایان مهندس حسین کلانی، اکبر کارگر جم و مجید حلوایی حضور داشتند. 

دکتر سلیمی ضمن تشکر از اعضاي کمیته برگزاری این مسابقات به سبب تلاش بی وقفه در برگزاری جام شکوری، حضور  موسپیدان و افتخار آفرینان فوتبال کشورمان در این رقابتها را نقطه عطف دانست.

وی حضور بیش از 1000 شرکت کننده در هفت رده سنی را اقدامی جالب توجه و قابل تحسین دانست و تصریح کرد : بنده از نزدیک شاهد تلاش کمیته برگزاری و همچنین بزرگان فوتبال در جام شکوری بوده ام و به برگزارکنندگان و موسپیدان دست مریزاد میگویم. 

حضور مردان صاحب نام و کارآمدی همچون آقایان نوریان و لطیفی در این کمیته را باید بفال نیک گرفت و امروز بسیار خشنودم که میزبان مهندس حسین کلانی و مجید حلوایی، اکبر کارگر جم، جهانگیر کوثری و دیگر دوستان هستم. 

دکتر سلیمی در پایان گفت : جام شکوری وزن و پرستیژ بالایی دارد و معتقدم که الگویی برای ورزش کشور بشمار می‌رود . امیدوارم از شر کووید 19 خلاص شویم و مجددا شاهد برگزاری این مسابقات و گردهمایی بزرگان فوتبال باشیم. 

بر اساس این گزارش،  آقایان غلامحسین نوریان، نادر لطیفی، مجید حلوایی، اکبر کارگرجم و جهانگير کوثری در این نشست صمیمی ضمن تبریک بمناسبت سمت جدید ایشان از دکتر سلیمی بعنوان یک مسوول ورزش دوست و دیگر همکاران ایشان از جام شکوری تشکر نمودند. 

در خاتمه این جلسه مهندس کلانی با تاکید براینکه تکریم پیشکسوتان فوتبال در جام شکوری از جایگاه ممتازی برخوردار است، از دکتر سلیمی تجلیل کرد و هدیه ای به رسم یادبود به ایشان اهدا نمود.