پنجشنبه نهم فروردین ماه
لیگ بیستم درخط استارت؛

اگر سنگ از آسمان نبارد؟!

اگر کرونا اجازه بدهد، اگر هوا یاری کند، اگر سنگ از آسمان نبارد و هزاران اگر و امای دیگر اجازه بدهد، لیگ بیستم که روی خط استارت ایستاده تا منتظر شلیک تپانچه شروع مسابقات است. لیگ بیستم با آنکه مشخص نیست برگزار می شود یا نمی شود ، متفاوت با لیگ های قبل خواهد بود.

اگر کرونا اجازه بدهد، اگر هوا یاری کند، اگر سنگ از آسمان نبارد و هزاران اگر و امای دیگر اجازه بدهد، لیگ بیستم که روی خط استارت ایستاده تا منتظر شلیک تپانچه شروع مسابقات است.
لیگ بیستم با آنکه مشخص نیست برگزار می شود یا نمی شود ، متفاوت با لیگ های قبل خواهد بود.


اولین تفاوت اینکه، سکان تیمها به صورت مطلق در اختیار مربیان داخلی است. مربیان خارجی به پشت مرز هدایت شده اند. دگرگونی چهره اکثریت تیمها را تغییر داده است.
انگیزه واندیشه های جدید دربدنه تیمها ورود  ورسوخ کرده تا تنوع در نوع چیدمان ونوع تاکتیک تیمی را شاهد باشیم.

در هفته اول ،که از فردا کلید خواهد خورد، سپاهان با گل گهر دیدار می کند. سپاهان بدون قلعه نوعی دیده خواهد شد، در عوض گل گهر با قلعه نوعی به میدان خواهد آمد. هردو تیم اندیشه های قلعه نوعی را همراه دارند. قطعا قلعه می تواند این بار برای سپاهان دردسر آفرین باشد.

تراکتور با علی منصورتجربه جدیدی را آغاز کرده است اما منصوریان درصدد است نمایی تازه از تراکتور را مقابل نفت مسجد سلیمان  با سیروس پور موسوی را به تصویر بکشاند.

ذوب آهن با فولاد خوزستان،چهره دیگری را به دنبال دارد.نکو نام اینبار در تلاش است تا فرصت را از دست ندهد. اما ذوب با رحمان رضایی درمسیری قراردارد که باقی ماندن درجمع مدعیان برایش سخت خواهد بود.

سایپا با پرسپولیس شاید یک شروع خوب برای گل محمدی باشد،گرچه ابراهیم صادقی مربی جوان سایپا در این فصل تیمش را جوانتر از فصل قبل بسته است. شاید همین جوانی اندکی برای پرسپولیس که همچنان حاشیه را در بغل دارد، دردسر ساز شود.

شهر خودرو با مهدی رحمتی به میدان خواهد امد.تیم مشهدی ماشین سازی تبریز را ملاقات خواهد کرد. برای رحمتی درشروع کار این بازی بسیار مهم خواهد بود.بخت واقبال وشانس  اورا در لباس جدید مربیگری را در همین بازی باید جست و جو کرد.

استقلال فکری با مس رفسنجان دیدار می کند. ربیعی جوان ترین مربی لیگ بیستم در شرایطی تیمش را مقابل استقلال فکری قرار خواهد داد که خود فکری اولین تجربه بخت خود را با استقلال به عنوان سرمربی به بوته ازمایش خواهد کشاند.

نفت آبادان درحالی میزبان پیکان خواهد بود که تیم تهرانی بعد رفتن ویسی هنوز سرمربی خودرا معرفی نکرده است.طهماسبی که در فصل گذشته سرپرست بود وامسال کمک مربی شده به همراه الله کرم و رضا خدادای جای خالی ویسی را پر کرده اند تا پیکان در راه استفاده از مربیانن نجومی از تولیدات داخلی خود استفاده کند.