جمعه سی و یکم فروردین ماه

صنعت فوتبال و همایه 400 نماینده برای فیفا بیسیک

فيفا كنفرانس برنامه كيفيت و سمپوزيوم تحقيق را برای سومين بار ميزبانی می كند.

فيفا كنفرانس برنامه كيفيت و سمپوزيوم تحقيق را برای سومين بار ميزبانی می كند.

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، بيش از ٤٠٠ نماينده از صنعت فوتبال، فدراسيونهای عضو فيفا، كنفدراسيونها و بخش های آزمايش و تحقيق در خصوص توسعه در برنامه كيفيت فيفا و راه اندازی برنامه نوآورانه جديد فيفا مباحثه می كنند واستاندارد جديد فيفا، "فيفا بيسيك"، ارائه می شود.


با نگاه به ارتقاء استاندارد كيفی و جهت دهی توسعه نوآورانه، اخيرا بيش از ٤٠٠ نماينده از صنعت فوتبال و سهامداران فوتبال شامل فدراسيون های عضو فيفا، كنفدراسيونها و ليگ های بزرگ به همراه شركت كنندگانی از جهان تحقيق و آزمايش در كنفرانس آنلاين برنامه كيفيت فيفا و سمپوزيوم تحقيق گرد هم جمع شدند.


با برگزاري ١٠ روز سمينار و جلسات اطلاع رسانی، رويدادهای امسال بر روي ارائه فيفا بيسيك متمركز شده است كه همان استانداردهای جديد كيفی است.


در راستاي نظر رييس فيفا براي ايجاد حقيقي فوتبال جهاني، تيم برنامه كيفيت فيفا در حال خلق چارچوبي مناسب براي صنعت در جهت ارائه محصولات، زمين هاي بازي و تكنولوژي هايي ست كه بتواند نيازهاي ارتقاء دهنده فوتبال در كل سطوح را پوشش دهد.


ژوهانس هولزمولز، رييس نوآوري و تكنولوژي فوتبال گفت: اين رويداد تبادلات مهمي بين نمايندگان صنعت و جهان فوتبال و انجمن تحقيق بر روي استانداردهاي جهاني و توسعه هاي جديد را پيشنهاد کرد. حتي مهم تر از آن، فرصتي براي شنيدن چالش هاي صنعت در اين برهه زماني چالش برانگيز بود تا راه حل هاي ممكن را به مذاكره بنشينيم. معرفي مجموعه فيفا بيسيك جديد و برنامه نو آوري فيفا اثر مثبتي در ايجاد محصولات مقرون به صرفه و سازگار براي كليه سطوح بازي ها خواهد داشت.

نویسنده: فرشید صادق زاده