جمعه دهم فروردین ماه

بهرامی نژاد: هوادار در والیبال هم پدیده می شود

تیم داری در شرایط سخت اقتصادی کنونی دل شیر می خواهد آن هم اگر توسط یک بخش خصوصی باشد که هم اینک در لوای تیم هوادار تهران در دو رشته فوتبال و والیبال شکل گرفته است. 

تیم داری در شرایط سخت اقتصادی کنونی دل شیر می خواهد آن هم اگر توسط یک بخش خصوصی باشد که هم اینک در لوای تیم هوادار تهران در دو رشته فوتبال و والیبال شکل گرفته است. 


در حالی که دو سهمیه تهرانی به شهرستانها رفته اند تا به نام عقاب اردبیل و سامسونگ جویبار بازی کنند یک تیم تازه وارد از پایتخت آماده حضور در لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور این تیم که علیرضا نادی کاپیتان سابق تیم ملی را در اختیار گرفته است با هدایت دو مربی بین المللی فرهاد داخم و جلال اشرفی از روز بیست و سوم ماه جاری در رقابتهای گروه دشوار A بخت آزمایی می کنند.


مهندس منوچهر بهرامی نژاد مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی هوادار در این باره با البرزورزشی گفت: به عنوان یک بخش کاملا خصوصی وارد عرصه تیم داری شده ایم و ما کارمان را با فوتبال آغاز کردیم تیمی که پارسال در رده چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال بود امسال با مربیگری رضا عنایتی قهرمان نیم فصل شد و ما در نظر داریم در والیبال هم به عنوان یک پدیده در لیگ ایران خودنمایی کنیم. والیبال اگرچه جو خاصی دارد و از هیاهو و هیجان فوتبال به دور مانده است اما به دلیل موقعیت بسیار خوبی که در سطح بین المللی دارد شرکت ما را به حمایت از این رشته ترغیب کرده است.


بهرامی نژاد افزود: تمرینات تیم والیبال در سالن اختصاصی ادامه دارد و با برگزاری چند دیدار تدارکاتی امیدوار هستیم که بتوانیم در مسابقات دسته یک کشور که در همدان برگزار می شود با صلابت ظاهر شویم.
وی که از قهرمانان پاراگلایدر کشور است و در گذشته نیز مقام سوم کشتی دانش آموزان تهران را کسب کرده بود درباره برنامه های آتی باشگاه هوادار گفت: در نظر داریم در یک رشته گروهی دیگر مثل بسکتبال یا والیبال بانوان به صورت حرفه ای تیم داری کنیم.