پنجشنبه نهم فروردین ماه

فکری: داوران ما بدون VAR هم کم اشتباه هستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره بازی با مس رفسنجان گفت: جا دارد یک تشکر از کمیته داوران و داوران عزیز داشته باشم که همیشه مظلوم بوده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره بازی با مس رفسنجان گفت: جا دارد یک تشکر از کمیته داوران و داوران عزیز داشته باشم که همیشه مظلوم بوده‌اند.


به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی: داوران ما با مشکلات زیادی می‌سازند و کار می‌کنند. شما می‌بینید که بهترین داوران دنیا با وجود VAR اشتباهات زیادی دارند ولی می‌بینید در ایران با وجود اینکه این سیستم وجود ندارد، اشتباهات کمتر است. از ارکان اصلی فوتبال، داوران هستند و قطعا هرچقدر قوی‌تر باشند، لیگ ما هم قوی‌تر خواهد بود. 

وی گفت: برای استقلال هیچ مصافی آسان نیست چون همه با انگیزه برابر ما حاضر می‌شوند و این انگیزه برای ما مشکل‌ساز می‌شود. مس رفسنجان با اقتدار به لیگ برتر آمد و حقش بود که لیگ برتری شود. آن‌ها امسال تیم خوبی بسته‌اند و بازیکنان توانمند خوبی دارند. مطمئنا همه بازی‌ها برای ما سخت است. اینکه بگوییم قرعه خوب و آسانی داریم، درست نیست. باید با تمام توان و تلاشمان باید وارد بازی شویم تا بتوانیم با تلاش و جنگندگی سه امتیاز این بازی را بگیریم.


فکری درباره بسته بودن بسته بودن پنجره نقل و انتقالات گفت: این موضوع ربطی به کادرفنی و پزشکی و تدارکات ندارد و ولی طبیعتا از بازیکنان جذب شده نمی‌توانیم استفاده کنیم. اگر تا فردا مجوز صادر شود که از بازیکنان جدید استفاده می‌کنیم و اگر هم نشد، ما بازیکنان خوبی داریم که دچار مشکل نشویم. با توجه به انگیزه بازیکنانم،‌امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم و نتیجه دلخواه را هم به دست آوریم. داریوش شجاعیان تنها مصدوم ماست که فردا او را نداریم.