سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
نیم نگاه...

عبادت به جز خدمت خلق نیست

در ایامی که افکار عمومی جامعه معطوف به مسائل سیاسی و انتخابات و گرانی و هزار و یک مشغله دیگر است شنیدن این خبر که جمعی معدود از قهرمانان آستین کمک به مناطق محروم کشور بالا زده اند آنقدر شوق برانگیز است که باید به احترام آنها کلاه از سر برداشت و گفت خدا قوت..

در ایامی که افکار عمومی جامعه معطوف به مسائل سیاسی و انتخابات و گرانی و هزار و یک مشغله دیگر است شنیدن این خبر که جمعی معدود از قهرمانان آستین کمک به مناطق محروم کشور بالا زده اند آنقدر شوق برانگیز است که باید به احترام آنها کلاه از سر برداشت و گفت خدا قوت...

نیمه پر لیوان را همیشه نگاه کنید عینک منفی را از چشمانتان بردارید و بی اندیشید در روزگاری که عده ای با احتکار و گران فروشی و خیانت به مردم کشورمان زندگانی پلیدی را پی گرفته اند چه زیباست که تحسین گر زیبایی هایی باشیم که قرن ها پیش بزرگان علم و ادب و فرهنگ ایرانی آنها را توصیه کرده اند. «عبادت به جز خدمت خلق نیست»  و اما اصل خبر 


نجمه خدمتی قهرمان و نایب قهرمان تیراندازی بازی های آسیایی، کمیل قاسمی دارنده 2 مدال طلا و نقره المپیک و نایب قهرمان کشتی آزاد جهان، سجاد گنج زاده قهرمان کاراته جهان، عباس طحان ملی‌پوش سابق تیم ملی کشتی آزاد، مهدی برائتی مربی سابق تیم ملی و عنوان‌دار کشتی آسیا در قالب موسسه خیریه خادمین علی ابن‌ابیطالب (ع) حمایت‌های های مردمی را با کمک مسئولان مدرسه، بین دانش آموزان محروم منطقه شیرآباد شهر زاهدان توزیع کردند.

 

رسول خادم قهرمان جهان و المپیک، پرویز پرستویی هنرمند تئاتر، سینما و تلویزیون نیز در این پویش که تلاش شد کفش‌ها کاملاً در اندازه پای کودکان دانش آموز به دست آنها برسد، قهرمانان ورزشی را همراهی کردند.

 

پویش تهیه و توزیع 2 هزار بسته حمایتی کیف، کفش و لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان محروم زاهدان توسط موسسه خادمین علی ابن‌ابیطالب (ع) با محوریت نجمه خدمتی راه اندازی شد که تاکنون 1400 بسته اهدا شده و مابقی بسته‌ها نیز قرار است در هفته‌های آتی به دختران و پسران دانش‌آموز تقدیم شود. فقط می توانیم بنویسیم خدا قوت پهلوان! پهلوانی فقط به زور بازو نیست به عیاری و مردم داری، این فرهنگ زیبا را وسعت ببخشیم و همه اش از انسان دوستی قهرمانان خارجی رشته های فوتبال، تنیس و ... ننویسیم. اجداد ما قرن ها پیش منادی نوعدوستی و عیاری بوده اند.  


نویسنده: رضا اسماعیلی