پنجشنبه نهم فروردین ماه
جایگاه اصلی خودم را پس می گیرم؛

مرندی: آلکنو باید ما را به ایده آلها برساند

تیم والیبال سپاهان اصفهان تاکنون شرایط دشوار کرونایی را به خیر و خوشی به پایان برد و خوشبختانه از بابت آلودگی به ویروس کرونا مشکلی ندارد.


تیم والیبال سپاهان اصفهان تاکنون شرایط دشوار کرونایی را به خیر و خوشی به پایان برد و خوشبختانه از بابت آلودگی به ویروس کرونا مشکلی ندارد.


سیامک مرندی لیبروی باتجربه تیم سپاهان در گفت و گو با خبرنگار البرورزشی به بیان این مطلب افزود: لیگ متمرکز به دلیل شرایط حاد کنونی چاره دیگری را برای همه باقی نگذاشت و دست هیچ کسی نیست که بخواهد این وضعیت را تغییر بدهد چرا که هیچ یک از کشورها تجربه برگزاری مسابقات لیگ با شیوه جاری را ندارند.


مرندی که در المپیک 2016 ریو عضو تیم ملی ایران بود بعد از پشت سر گذاشتن دوران جراحی زانو گفت: آماده هستم تا تمام تلاش خود را بکار بگیرم و بتوانم به جایگاهی که در تیم ملی داشتم دست پیدا کنم و اگر سرمربی جدید سلیقه ای عمل نکند به لطف خداوند مرا در ترکیب تیم ملی خواهید دید. بر اسا آمار سخت گیرانه ای که آنالیزور تیم سپاهان ارائه داده است عملکرد من در دریافت 66 درصد بوده است. که از این بابت بهترین آمار را در بین لیبروهای کشور دارم.


عضو سابق تیم ملی که در مسابقات جام بین قاره ای و لیگ جهانی لیبروی تیم ملی بود درباره انتخاب آلکنو به عنوان سرمربی تیم ملی ایران گفت: همه می دانند که سوای بحث فنی مدیریت تیم اصلی است که یک مربی بزرگ باید از آن برخوردار باشد آلکنو البته مربی مقتدری است و امیدوارم بتوانم تیم ملی کشورمان را در مسابقات المپیک 2021 به ایده آل هایی که داریم برسانم.


  گفت و گو: جمشید حمیدی