پنجشنبه نهم فروردین ماه

گرایی : انتخابی جایی برای بحث نگذاشت

محمدعلی گرایی گفت: برگزاری رقابت های انتخابی کار را برای همه تمام می کند و جایی برای بحث باقی نمی گذارد.

محمدعلی گرایی گفت: برگزاری رقابت های انتخابی کار را برای همه تمام می کند و جایی برای بحث باقی نمی گذارد.


محمدعلی گرایی ملی پوش وزن 77 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در گفت : هر سال در رقابت انتخابی شرکت کرده ام و به این مسابقات اعتقاد دارم چراکه یک کشتی گیر باید خود را روی تشک کشتی ثابت کند و حرف و حدیثی باقی نگذارد.


وی ادامه داد: اگر تمام رقبای خود را از پیش رو برداری دیگر جای اعتراضی باقی نمی ماند و کسی نمی تواند بگوید که حق من را خورده اند.

گرایی در مورد مسابقات انتخابی روز پنج شنبه و عملکردش در این رقابت ها گفت: کشتی گرفتن با حریفان داخلی سخت است چراکه از زیر و بم کشتی یکدیگر خبر داریم. من هم کشتی خستی را مقابل پشتام برگزار کردم که خدا را شکر توانستم از سد این حریف سرسخت عبور کنم.


ملی پوش وزن 77 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: دو هفته ای را هم در اردو حضور داشتیم و تمرینات پرفشاری را انجام دادیم و خبر هم نداشتیم که قرار است مسابقات انتخابی برگزار شود، ضمن اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا در شیراز نتوانستم تمرینات خود را انجام دهم و کمی به لحاظ بدنی کم آوردم و نتوانستم آنطور که باید قابلیت های خود را به نمایش بگذارم.


وی در مورد ابتلای برادرش به ویروس کرونا گفت: نام محمدرضا نیز برای انتخابی وزن 67 کیلوگرم اعلام شده بود اما وی به ویروس کرونا دچار شد و نتوانست در این مسابقات حضور یابد، از فدراسیون کشتی و کادر فنی می خواهم برای اینکه عدالت در این وزن رعایت شود، پس از بهبود برادرم یک رقابت انتخابی در وزن 67 کیلوگرم برگزار کنند.


گرایی در پایان با تشکر از فدراسیون کشتی به دلیل برگزاری اردوها و مسابقات در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا گفت: امیدوارم رقابت های جهانی صربستان برگزار شود و بتوانم نماینده شایسته ای برای کشورمان در این مسابقات باشم و با دست پر باز گردم.

گفت و گو: احمد دباغ