جمعه دهم فروردین ماه

سید یار جدید پیاچنزا

لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور امروز در شرایطی آغاز می شود که تیم سلیپا بدون سید موسوی به مصاف شهرداری قزوین می رود.

لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور امروز در شرایطی آغاز می شود که تیم سلیپا بدون سید موسوی به مصاف شهرداری قزوین می رود. 

براساس شنیده ها سید موسوی در اردوی نارنجی پوشان حضور ندارد و آماده پیوستن به تیم پیاچنزای ایتالیا است. البته گفته می شود هنوز باشگاه سایپا به طور رسمی رضایت نامه وی را ارائه نداده است اما سید موسوی که بازی در اولشتین و همکاری با دانیل کاستلانی یکی از گزینه های مربیگری تیم ملی ایران را از دست داده است عزم خود را برای رفتن به ایتالیا جزم کرده است.


پیاچنزا در سال 1982 تاسیس شد و در کارنامه این باشگاه قدیمی سوای عناوینی که در لیگ سری A ایتالیا کسب کرده دو عنوان جام قهرمانان اروپا و چلنج کاپ اروپا در سال 2006 و 2012 دیده می شود. سرمربی کنونی این تیم لورنزو برنادی است که بازیکن برتر قرن بیستم شد و دوستاره معروف آلمانی و ایتالیایی به نامهای گروزر- آرون راسل حضور دارند.

مرندی؛ رقابت و رفاقت


گفت و گوی دیروز ما با مهدی مرندی لیبروی سابق تیم ملی ظاهرا با سوء برداشت برخی از دوستداران والیبال مواجه شده و مواردی را پیش آورده که موجب کدورت دو جانبه شده است.

 

مرندی در این باره به البرزورزشی گفت: مقصود من از آن گفته این بود که تلاش خودم را خواهم کرد تا به یاری خدا به تیم ملی بازگردم و می دانم که تیم ملی از دو لیبروی بسیار خوب محمدرضا حضرتپور و محمدرضا موذن بهره می برد که تاکنون برای والیبال ایران از آن مایه گذاشته اند. من با آقای حضرتپور دوست هستم و برای وی آرزوی بهترین ها را دارم اما حق من و همه بازیکنان است که برای رسیدن به تیم ملی تلاش کنند و در نهایت کادر فنی تیم ملی است که تصمیم می گیرد. 

جمشید حمیدی