جمعه دهم فروردین ماه
لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در آغازی دوباره؛

پیروزی شیرین فولاد سیرجان و هراز آمل

هفته هشتم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در شرایطی به صورت متمرکز در تهران آغاز شد که دو تیم لبنیات هراز آمل و فولاد سیرجان ایرانیان در بازی صبح امروز برنده میدان را ترک کردند این مسابقات از ساعت 14 با رقابت بین دیگر تیم ها ادامه می یابد.

هفته هشتم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با پیروزی تیم های فولاد سیرجان ایرانیان و لبنیات هراز آمل آغاز شد. تیم هراز در یک بازی برتر سه بر صفر با امتیازات 14/25 ،26 /24 و 18/25 مقابل تیم راهیاب ملل مریوان به برتری دست پیدا کرد. در این بازی رضا قرا و شهرام همایون فر منش با 13 امتیاز و محمد کاظم غفاری با 12 امتیاز بهترین های تیم هراز بودند.

در مسابقه بعدی اما که بسیار جذاب و دیدنی بود تیم فولاد سیرجان ایرانیان سه بر یک و با امتیازات 25/21، 25/22 ، 27/25 و 25/22 مقابل تیم شهداب یزد به پیروزی رسید و با کسب سه امتیاز شیرین همچنان در صدر جدول باقی ماند در این مسابقه که دو ساعت و 11 دقیقه به دارازا کشید هر دو تیم نمایش خوبی داشته اند. اما در تیم فولاد که روی سرویس و آبشار صابر کاظمی خودنمایی می کرد در ادامه با دفاع های عالی آرمین تشکری و محمد رضی صاحب برتری شد.

 

صابر کاظمی با کسب 24 امتیاز بهترین بازیکن میدان بود و در تیم شهداب نیز سلیم چپرلی 18 امتیاز اندوخته کرده بود. ضمن اینکه در تیم فولاد علیرضا بهبودی رامین خانی، رحمان داوودی و مجتبی یوسفی نمایش هماهنگی داشتند و تیم شهداب از بابت دفاع روی تور ضربه خورد.  

نویسنده: جمشید حمیدی