جمعه دهم فروردین ماه

عزیزی :کشتی تهران بعد از کرونا دوباره اوج خواهد گرفت

رئیس هیات کشتی تهران اعتقاد دارد که توجه فدراسیون به نسل جدید و پشتوانه ها می تواند مایه دلگرمی کشتی گیران جوان کشور باشد.

رئیس هیات کشتی تهران اعتقاد دارد که توجه فدراسیون به نسل جدید و پشتوانه ها می تواند مایه دلگرمی کشتی گیران جوان کشور باشد.

عبداله عزیزی رئیس هیات کشتی استان تهران طی گفت و گویی با خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی در رابطه با مسابقات انتخابی های تیم ملی برگزار شده بود گفت:  بنده اعتقاد راسخ دارم که آرامش ‌و صداقت  می‌تواند منشا پیشرفت وموفقیت باشه که خوشبختانه در این برهه از زمان فدراسیون کشتی نسبت به فدراسیون های دیگر موفق تر عمل کرده و ‌لازم است از طرف خودم تشکر وخسته نباشید به فدراسیون وکادر فنی بگویم.


وی افزود: در راستای نتایج حاصله از عملکرد کشتی گیران استان تهران درمسابقات لیگ ‌وانتخابی درون اردوی تیم ملی باید عرض کنم که جدا از نفراتی که در مسابقات انتخابی های تیم ملی حضور داشتن نفراتی همچون مهدی فلاح درفرنگی و با وفا و ‌شیرازی درآزاد شرایط حضور نتوانستند بدست بیارند علیرغم مکاتبه هیات با فدراسیون ‌چون در چینش دعوت از کشتی گیران یک آیتم هم حضور موفق در لیگ بود که این تصمیم باعث شد این چند نفرنتوانستند جواز حضور در انتخابی را بگیرند بخاطر برگزاری لیگ معنا دار در این شرایط کرونا که در دنیا حاکم شده و از اینکه اکثریت کشتی گیران کشور هر کدام نسبت به قراردادهای خود به گونه‌ای  مرتفع شدن و ایجاد این فضای امنیتی مقابله با کرونا که در نوع خود شاید بی نظیر است. و همین اقدام در دنیا برای کشورهای صاحب کشتی حایز اهمیت است. تردید ندارم باشناختی که از حوزه فنی دارم توجه به نسل پایه در اولویت برای فدراسیون هست واین پیام مثبت برای استان‌ها  در زمینه طرح بستر سازی وتوجه به نسل پایه امید بخش است وبرای موفقیت ورزش ملی نیاز مند اعتماد و‌همدلی ‌‌و باور باید باشیم که در آینده شاهد موفقیت نتایج حاصله مثبت خواهیم بود. چرا که اعتقاد دارم بعد از کرونا کشتی تهران دوباره مثل دهه های گذشته اوج خواهد گرفت.

گفت و گو: احمد دباغ