جمعه دهم فروردین ماه

میلاد: گرفتن امکانات کار هر رئیس فدراسیون نیست

عضو کمیته فنی آبهای آرام فدراسیون قایقرانی گفت: قایقرانی ایران از انتخابی آسیا فقط یک سهمیه در بخش کایاک و کانو دارد که این مساله کار انتخابی را دشوار کرده است.

عضو کمیته فنی آبهای آرام فدراسیون قایقرانی گفت: قایقرانی ایران از انتخابی آسیا فقط یک سهمیه در بخش کایاک و کانو دارد که این مساله کار انتخابی را دشوار کرده است.


محسن میلاد در گفت و گو با خبرگزاری البرزورزشی در مورد برنامه های تیم های آبهای آرام بیان کرد: مقرر شده بود که اردوهای تیم های ملی در بخش آبهای آرام آغاز شود اما هنوز مجوزی برای آن صادر نشده است و به این خاطر هنوز تاریخ مشخصی برای شروع اردوی تیم های ملی مشخص نکرده اند در حال رایزنی هستیم که ورزشکاران تمریناتشان را تا زمان شروع اردو انجام بدهند.

وی افزود:  قطعا اگر شرایط کرونا نبود و تعطیلی اردوها وجود نداشت اکنون ورزشکاران باید به 80 درصد آمادگی می رسیدند  و در اردو حضور داشتند ولی این شرایط برای کل دنیا است و سیستم تمرینی خارجی را دارند ولی به محض شروع اردوها باید تمرینات را به صورت فشرده شروع کنیم.


میلاد در خصوص اردوهای برون مرزی تیم ها اضافه کرد: برخی از ورزشکاران ما هم اکنون در اردوی مشترک و به صورت جداگانه تمرینات خود را انجام می دهند و تیم های رقیب به احتمال قوی سفرهای برون مرزی دارند اما آبهای آرام به خاطر شرایط کسب سهمیه ای که دارد و تنها از کل آسیا به یک نفر در رشته کانو و کایاک سهمیه داده می شود تمرینات ما باید خیلی ویژه باشد ولی در روئینگ حداقل 5 سهمیه دارند. اگرچه اکنون هیچ برنامه ای برای اردوها در اختیار نداریم متاسفانه icf  هم برنامه هایش را مشخص نکرده است و به خاطر این مساله و اردوهای برون مرزی به خاطر شرایط اقتصادی و ... در مضیقه هستیم. اما ورزشکاران کما بیش تمرینات خود را انجام می دهند ولی کافی نیست . 


وی در خصوص اینکه چرا رئیس فدراسیون کمیته ها را لغو کرده است  خاطرنشان کرد: برای کمیته ها دیگر رئیس نداریم و تصمیمات به این صورت گرفته می شود که بحث های فنی هر حوزه در کمیته فنی با حضور رئیس فدراسیون و مربیان و...شور می شود و در نهایت یک تصمیم قطعی گرفته خواهد شد. 

تکلیف خوابگاه های قایقرانی مشخص شد
عضو کمیته فنی آبهای آرام فدراسیون قایقرانی در مورد رضایتش از فعالیتهای رئیس جدید فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: قطعا ایشان تصمیماتی که تابحال گرفته اند به نفع فدراسیون قایقرانی بوده است و تا کنون همه چیز خوب بوده است زیرا وضعیت خوابگاه های فدراسیون قایقرانی مدت زیادی بود که معلق مانده بود که ایشان هم اکنون به خاطر اینکه ورزشکاران در مضیقه نباشند به شدت از ساخت این خوابگاه ها حمایت می کنند. همچنین تعلق سازمانی بین ورزشکاران به وجود آمده است ایشان همه تلاششان را می کنند تا شرایط متناسب باشد.

 

وی در مورد اینکه اسپانسری برای حمایت از رشته های قایقرانی جذب کرده اند ابراز کرد: با توجه به شرایط حاضر مطمئنا اسپانسر هم توقعات خودش را دارد و اگر قبول کند که از تیم ها حمایت کند بالاخره قصد دارد که برندش دیده شود و اکنون هیچ برنامه ای در کار نیست تنها لیگ کانوپولو و بحث خوابگاه های فدراسیون مقرر شده، که انجام شود. از طرفی یک سالن بدنسازی داشتیم که رئیس فدراسیون از کمیته ملی المپیک برای تجهیز شدن آن وسیله گرفت و سالن بدنسازی را برای ورزشکاران تجهیز کرد که کار هر کسی نبود که بتواند این وسیله ها را بگیرد.


میلاد در مورد زمان برگزاری مسابقات آبهای آرام ابراز کرد: هنوز زمان برگزاری مسابقات اعلام نشده است و اینکه گفته شده در اول اردیبهشت ماه برگزار می شود هم یک زمان تقریبی است فقط صحبت قطعی در این باره وجود دارد که در کشور تایلند برگزار خواهد شد.